دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی - انواع، قیمت و خرید

دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی - انواع، قیمت و خرید

مدت مطالعه: دقیقه
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
0

همانطور که از نام آن پیداست، از دستگاه بسته بندی سبزیجات برای بسته‌بندی سبزی و صیفیجات مانند: کاهو، تربچه، پیازچه، اسفناج و سایر محصولاتی که به نوعی با سبزیجات مرتبط هستند، استفاده می‌شود. این دستگاه ها بسته به نوع استفاده خانگی یا صنعتی و میزان اتوماسیون انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها میپردازیم و راهنمایی های لازم برای خرید و راه اندازی خط تولید سبزیجات و صیفیجات بسته بندی شده را باهم بررسی میکنیم.

همانطور که از نام آن پیداست، از دستگاه بسته بندی سبزیجات برای بسته‌بندی سبزی و صیفیجات مانند: کاهو، تربچه، پیازچه، اسفناج و سایر محصولاتی که به نوعی با سبزیجات مرتبط هستند، استفاده می‌شود. این دستگاه ها بسته به نوع استفاده خانگی یا صنعتی و میزان اتوماسیون انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها میپردازیم و راهنمایی های لازم برای خرید و راه اندازی خط تولید سبزیجات و صیفیجات بسته بندی شده را باهم بررسی میکنیم.

سبزیجات را می‌تواند در انواع مختلفی از ظروف و مواد بسته‌بندی مانند پلاستیک، فویل و یا قوطی بسته بندی کرد. با توجه به نوع سبزی (تازه، خشک شده، خورد شده، سرخ شده و یا سبزیجات منجمد شده) میتوان ظرف، نوع بسته بندی و دستگاه مناسب را انتخاب کرد. ما در شرکت استیل غرب آسیا به عنوان تولیدکننده برتر میتوانیم مشاوره های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

اهمیت بسته بندی سبزیجات

بسته بندی به عنوان یک راه حل موثر در حفظ تازگی و کیفیت سبزیجات شناخته شده است. در زیر به برخی از موارد مهم در بسته بندی سبزیجات در ظروف پلاستیکی اشاره می‌ گردد:

  1. حفظ تازگی و افزایش مدت زمان نگهداری: ظروف پلاستیکی می‌توانند به طور مؤثری از نفوذ هوا و رطوبت جلوگیری کنند. این ویژگی مهم در حفظ تازگی سبزیجات و جلوگیری از فساد و تغییر رنگ و طعم آنها بسیار موثراست. با استفاده از ظروف پلاستیکی به دلیل حفظ رطوبت، سبزیجات می‌توانند برای مدت زمان بیشتری نگهداری شوند و مشتریان می‌توانند از محصولات تازه و با کیفیت بهره‌برداری کنند. همچنین ظروف پلاستیکی می‌توانند از اکسیژن و رطوبت ورودی به سبزیجات جلوگیری کرده و فرآیند فساد و تغییرات شیمیایی در آنها را کاهش دهند، بسته بندی داخل ظروف پلاستیکی این امکان را به تولید کننده می دهد تا امکان بسته بندی به روش وکیوم و تزریق گاز وجود داشته باشد.
  2. مقاومت در برابر آسیب فیزیکی و آلودگی: ظروف پلاستیکی از خطراتی مانند شکستن، خراش خوردن سبزیجات جلوگیری می‌کنند. همچنین، این نوع بسته بندی می‌تواند محصولات را در برابر آلودگی محیطی و عوامل خارجی محافظت کند. سبزیجات در ظروف پلاستیکی ممکن است در مسیر توزیع و حمل و نقل با شوک‌ها و ضربه‌ها مواجه شوند، اما بسته بندی صحیح و مقاوم از آسیب به آنها جلوگیری می‌کند.
  3. سهولت در حمل و نقل: در ظروف پلاستیکی به دلیل سبک وزن بودن و قابلیت شکل‌پذیری، حمل و نقل نیز به راحتی صورت میگیرد.
  4. زیبایی بسته بندی: یکی از مهم ترین مواردی که در نحوه ارائه محصول به بازار وجود دارد شکل و نوع بسته بندی از لحاظ بصری می باشد که تاثیر چشمگیری در افزایش فروش خواهد داشت.

 

چگونه ماندگاری سبزیجات را افزایش دهیم؟

سبزیجات جزء محصولات بسیار چالش برانگیز برای بسته بندی می باشند. بسته بندی سبزیجات باید از ورود مواد خارجی به داخل بسته بندی، تبخیر آب و تنفس محصول جلوگیری کند تا محصول در نهایت ماندگار تر شده و خواص ارگانولپتیکی آن حفظ گردد. برای رسیدن به این اهداف در بسته بندی سبزیجات، بهترین روش استفاده از اتمسفر اصلاح شده می باشد، با استفاده از این روش مقدار معین از گاز های کاملا خنثی N2 ،O2 و CO2 به درون بسته بندی تزریق شده و با استفاده از دوخت غشاء نفوذ پذیر بر روی ظرف بسته بندی کامل می شود، غشاء نفوذپذیر در صورت اتمام O2 موجود در ظرف O2 محیط را جایگزین می کند و به این ترتیب درصد گاز CO2 در بسته بندی ثابت می ماند در این صورت تنفس بی هوازی رخ نداده و تنفس هوازی هم محدود می شود. استفاده از فیلم با غشائ تنفس پذیر یا فیلم تنفس پذیر جهت افزایش ماندگاری اگر محصول برش نخورده باشد و دارای تنفس باشد توصیه می شود ، اما در صورتی که محصول برش خورده باشد امکان بسته بندی با فیلم های معمولی به روش اتمسفر اصلاح شده نیز وجود دارد.

 

بسته بندی بهداشتی سبزیجات

بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات شامل استفاده از مواد مناسب، فناوری‌های به روز و رعایت استانداردهای بهداشتی است. در ادامه، به برخی اصول و نکات مهم بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات اشاره می گردد:

  1. استفاده از مواد بسته‌بندی مناسب: برای بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات، باید از موادی مانند پلاستیک مناسب، کاغذ تنفس‌پذیر یا کارتن‌های بهداشتی استفاده کرد. این مواد باید بهداشتی، غیرسمی و بدون تأثیر بر کیفیت سبزیجات باشند.
  2. رعایت استانداردهای بهداشتی: این شامل تمیز و ضدعفونی کردن محیط فرآوری و بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات بسته‌بندی و دست کارگران است. همچنین، باید محدودیت‌های زمانی و دمایی برای بسته‌بندی را رعایت کرد.
  3. ضمانت کیفیت و ایمنی: بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات باید قابلیت حفظ کیفیت و ایمنی محصول را داشته باشد. این شامل جلوگیری از آلودگی، فساد و خراب شدن سبزیجات است. همچنین، بسته‌بندی باید سبزیجات را در برابر ضربه، فشار و خطرات دیگر محافظت کند.
  1. اطلاعات محصول: بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات باید اطلاعات مفیدی درباره محصول ارائه کند. این شامل نام محصول، تاریخ بسته‌بندی، تاریخ انقضا، شرایط نگهداری و هرگونه اطلاعات دیگری است که به مصرف‌کننده درباره سبزیجات، فرآوری و نوع بسته بندی باید بدهد.
  2. خطرات فیزیکی و محیطی: بسته‌بندی بهداشتی سبزیجات باید سبزیجات را در برابر ضربه، فشار و خطرات دیگر محافظت کند. و در صورت امکان، باید ضد ضربه باشد تا خطرات حمل و نقل را کاهش دهد.

 

افزایش زیبایی بسته بندی سبزیجات

بسته‌بندی زیبا و جذاب می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش فروش سبزیجات داشته باشد.

  1. استفاده ازطرح‌های جذاب، رنگ‌های زنده و مناسب، فونت‌های جذاب و تنوع در طراحی می‌تواند محصول شما را از بین رقبا متمایز کند و در نتیجه افزایش فروش را به همراه داشته باشد.
  2. بسته‌بندی زیبا و با کیفیت می‌تواند به مشتریان پیامی مبنی بر کیفیت بالا و اهمیت دادن به جزئیات را منتقل کند. طراحی زیبا، استفاده از مواد بسته‌بندی با کیفیت، نشانه‌های اعتماد و اطلاعات مربوط به استانداردها و تأییدیه‌های بهداشتی می‌توانند به مشتریان اعتماد بیشتری بخشیده و منجر به افزایش افزایش فروش گردد.
  3. بسته‌بندی زیبا می‌تواند منجر به یک  تجربه خرید خوب برای مشتریان گردد. طراحی آراسته و کاربرپسند، سهولت در باز و بسته کردن بسته‌بندی و نمایش مناسب محصول داخل بسته بندی تاثیر مستقیم بر رضایت مشتری در خرید کالا دارد.
  4. بسته‌بندی زیبا می‌تواند برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان را تسهیل کند. با استفاده از المان‌های طراحی مناسب، می‌توان ارتباط بین برند و مشتری را تقویت کرد و احساس ارتباط شخصی و اهمیت داده شدن به مشتریان را القا کرد. این می‌تواند به تکرار خرید و افزایش وفاداری مشتریان منجر گردد.

 

بسته بندی سبزیجات بصورت اتوماتیک

بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات به صورت اتوماتیک یک فرآیند صنعتی است که در آن محصولات به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه بسته‌بندی می‌شوند. این فرآیند به منظور حفظ تازگی، جلوگیری از خرابی، افزایش ماندگاری، حفظ کیفیت محصولات و همچنین بسته بندی در تیراژ بالا استفاده می‌شود.

فرآیند بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات اتوماتیک شامل چندین مرحله است:

  1. شستشو و ضدعفونی کردن: در این مرحله، سبزیجات و صیفی‌جات از آلودگی‌ها و ذرات ناخواسته پاک می‌شوند، این می‌تواند شامل شستشو، خشک کردن و یا استفاده از روش‌های مکانیکی دیگر برای حذف آلودگی‌ها باشد.
  2. انتخاب و جداسازی (سورتینگ): در این مرحله، سبزیجات و صیفی‌جات بر اساس اندازه، شکل، رنگ و کیفیت جدا می‌شوند. دستگاه‌ها جداسازی از سنگ‌ها، ضایعات و محصولات ناسالم را بصورت اتوماتیک انجام می دهند.
  3. برش و تقسیم‌بندی: در صورت نیاز، سبزیجات و صیفی‌جات بر اساس نیازهای خاصی مانند اندازه، شکل یا وزن برش و تقسیم‌بندی می‌شوند، این مرحله توسط دستگاه های اسلایسر بصورت اتوماتیک  انجام میشود.
  4. بسته‌بندی: پس از مراحل قبلی، سبزیجات و صیفی‌جات به صورت اتوماتیک در بسته‌بندی‌های مناسب قرار می‌گیرند. بسته به نوع محصول از پرکن های حجمی و مولتی هد میتوان استفاده کرد. در بسته بندی توسط دستگاه های سیل وکیوم امکان استفاده از ظرف گذار اتوماتیک، پرکن ها، ردیف کن اتوماتیک، جت پرینتر و میز گردان نیز وجود دارد که در نهایت یک خط بسته بندی کاملا اتوماتیک را میتوان پوشش داد.

جهت دریافت اطلاعات کامل تر با ما تماس بگیرید.

 

مزیت بسته بندی سبزیجات

بسته‌بندی سبزیجات باعث حفظ کیفیت و طول عمر محصولات می‌شود و امکان ارسال آنها به بازارهای دوردست را نیز فراهم می‌کند. در ضمن، بسته‌بندی این نوع از محصولات به کاهش فساد و هدر رفت سبزیجات کمک می‌کند تا در کل زنجیره تأمین غذایی بهبود یابد.

 

انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات

بسته به میزان اتوماسیون، دستی یا اتوماتیک بودن دستگاه و همچنین کاربرد خانگی یا صنعتی و نوع سبزی و یا بازار داخلی و خارجی از دستگاه های زیر برای بسته بندی استفاده میشود.

انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات

در ادامه به توضیح مهم ترین دستگاه های نام برده شده میپردازیم.

دستگاه های بسته بندی خانگی برای سبزی و صیفی

برای بسته بندی سبزی و صیفی در منزل معمولا از دستگاه های سیل رومیزی، دوخت دستی و یا دستگاه سلفون کش دستی استفاده میشود. این دستگاه ها صنعتی نیستند و قیمت آنها مقرون به صرفه برای مصارف خانگی وظرفیت های کم است. دستگاه های دیگری نظیر وکیوم های رومیزی، پرکن رومیزی هم برای این منظور وجود دارد.

دستگاه سیل رومیزی برای بسته بندی سبزیجات و صیفیجات داخل ظروف پلاستیکی در ظرفیت های پایین کاربرد دارد، ظروف پر شده توسط اپراتور روی دستگاه قرار گرفته، فیلم روی ظرف کشیده میشود، اهرم توسط اپراتور به پایین کشیده می شود و بسته بندی انجام می شود این دستگاه قابلیت استفاده از فیلم چاپدار را نیز دارا می باشد.

در روش دوخت دستی یا دوخت پلاستیک که یک روش ساده با کارایی بالا در خانه است، ابتدا پاکت پلاستیکی مورد نظر برای بسته بندی انتخاب میشود، سپس سبزی یا صیفی در کیسه پلاستیکی مخصوص قرار داه شده، و در نهایت درب کیسه زیر دستگاه قرار گرفته و دوخته میشود.

اگر حجم کاری شما زیاد است طبیعتا باید از دستگاه هایی که در رسته صنعتی و نیمه صنعتی هستند استفاده کنید که در ادامه به آنها میپردازیم.

 

دستگاه بسته بندی سیل سبزی و صیفی

سیل (Seal) کردن یعنی مهروموم کردن و وقتی در صنعت بسته بندی صحبت از سیل میشود، یعنی اینکه محصول داخل ظرف قرار داده شده، سپس درب ظرف بسته و مهروموم میشود. با این توضیح کوتاه به سراغ معرفی انواع دستگاه هایی بسته بندی سیل سبزیجات و صیفیجات میرویم.

بنابراین در این دستگاه ها، محصولات مرتبط با سبزیجات یا صیفیجات و محصولات دیگر (بسته به ویژگی های دستگاه) درون ظرف گذاشته شده و به صورت دستی یا اتوماتیک در دستگاه قرار می گیرد. دستگاه به طور خودکار فیلم مورد نظر را روی ظرف کشیده و به دور آن میدوزد.

معمولا دستگاه ها قابلیت های دیگری نظیر وکیوم کردن و بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده (MAP) هم دارند که بسته به آپشن های دستگاه میتواند متفاوت باشد، ما در شرکت استیل غرب آسیا، ویژگی های منحصربه فردی را روی دستگاه های تولیدی ارائه میکنیم و همچنین این توانایی را داریم تا آپشن مورد نظر شما را نیز به دستگاه به صورت اختصاصی اضافه نماییم، برای مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس داشته باشید با کمال میل راهنمای شما هستیم.

در ادامه انواع مختلف دستگاه های تری سیلر برای حوزه بسته بندی سبزی و صیفی را معرفی میکنیم، با ما همراه باشید.

 

دستگاه بسته بندی تری سیلر اتوماتیک سبزیجات و صیفیجات

طرز کار این دستگاه به صورت زیر میباشد:

تری سیلر اتوماتیک سبزیجات و صیفیجات

 

مرحله اول: ظرف های از پیش ساخته شده (شکل و جنس ظرف بسته نوع محصول میتواند متفاوت باشد) به صورت اتوماتیک (دستگاه ظرف گذار) و یا دستی بر روی دستگاه قرار می گیرند، و همچنین بصورت اتوماتیک و یا دستی (دستگاه پرکن)، محصول به داخلشان بارگزاری می شود.

مرحله دوم: سپس ظرف های حاوی محصول به داخل قالب دستگاه هدایت شده در صورت لزوم تنظیمات لازم روی دستگاه انجام میشود وکیوم، تزریق گاز و بسته بندی صورت میگیرد.

مرحله سوم: پس از این مرحله، ظروف بسته بندی شده توسط ردیف کن اتوماتیک پشت سر هم قرار میگیرند تا جت پرینترتاریخ و اطلاعات تکمیلی را روی بسته بندی درج کند.

دستگاه بسته بندی تری سیلر اتوماتیک (Tray Sealer)، یکی از محصولات تولیدی شرکت استیل غرب آسیا میباشد. معمولا دستگاه های تری سیلر قابلیت بسته بندی با وکیوم یا بدون وکیوم را دارند که بسته به نیاز مشتری تنظیم میشود.

سیل وکیوم اتوماتیک

ویژگی های دستگاه:

  • راه اندازی و تنظیمات دستگاه به سادگی توسط اپراتور، قابل انجام است.
  • قابل تنظیم جهت سایزهای مختلف ظروف
  • آپشن های متنوع با توجه به نیاز مشتری
  • قابلیت بسته بندی با روش های مختلفی نظیر MAP و غیره

کاربرد:

این دستگاه علاوه بر سبزیجات و صیفیجات، اقلام زیر را نیز میتواند بسته بندی نماید:

  • انواع خشکبار و خرما
  • انواع غذاهای سرد آماده
  • شوریجات (مانند خیارشور، زیتون) و ترشیجات
  • انواع محصولات گوشتی و پروتئینی
  • میوه و انواع سالاد
  • بسته بندی محصولات لبنی مانند پنیر
  • نان و شیرینیجات

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، می‌توانید صفحه دستگاه بسته بندی تری سیلر اتوماتیک را مشاهده نمایید.

 

دستگاه بسته بندی تری سیلر نیمه اتوماتیک سبزیجات و صیفیجات

از دستگاه تری سیلر نیمه اتوماتیک که به آن میزروتاری یا میز چرخان نیز میگویند، جهت بسته بندی روزانه در مقیاس کوچک و متوسط  استفاده می شود. در این دستگاه اپراتور ظروف پر شده را روی قالب دستگاه قرار می دهد میز دستگاه توسط اپراتور میچرخد، طبق تنظیماتی که از قبل روی دستگاه انجام شده، وکیوم تزریق گاز و بسته بندی انجام میشود. در حالی که یک سمت میز روتاری در حال بسته بندی است اپراتور ظروف را در سمت دیگر بارگذاری میکند. بعد از اتمام بسته بندی، مجدد میز توسط اپراتور چرخیده و سیستم بیرون انداز ظرف ظروف را از داخل قالب به سمت بالا هدایت میکند.

دستگاه بسته بندی تری سیلر نیمه اتوماتیک، یکی از محصولات تولیدی شرکت استیل غرب آسیا میباشد.

دستگاه وکیوم کابینی

ویژگی های دستگاه:

  • مناسب ظرفیت بسته بندی پایین و متوسط
  • فضای مورد نیاز کم
  • قیمت مناسب و کاربری آسان
  • آپشن های متنوع با توجه به نیاز مشتری
  • قابلیت بسته بندی با روش های مختلفی نظیر MAP و غیره

کاربرد:

این دستگاه علاوه بر سبزیجات و صیفیجات، اقلام زیر را نیز میتواند بسته بندی نماید:

  • انواع خشکبار و خرما
  • انواع غذاهای سرد آماده
  • شوریجات (مانند خیارشور، زیتون) و ترشیجات
  • انواع محصولات گوشتی و پروتئینی
  • میوه و انواع سالاد
  • بسته بندی برخی از محصولات لبنی مانند پنیر
  • نان و شیرینیجات

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی تری سیلر نیمه اتوماتیک، میتوانید صفحه این محصول را مشاهده نمایید.

دستگاه بسته بندی وکیوم چمبر سبزیجات و صیفیجات

دستگاه وکیوم چمبر جهت بسته بندى انواع محصولات غذایى از جمله سبزیجات و صیفیجات در پاکت یا پوشش های پلاستیکى مورد استفاده قرار میگیرد. در دستگاه وکیوم چمبر میزان وکیوم و یا تزریق گاز کاملا قابل کنترل بوده، دستگاه میتواند وکیوم را تا حدی که پاکت یا پوشش پلاستیکی کاملا به محصول بچسبد هم انجام دهد.

دستگاه وکیوم کابینی

ویژگی های دستگاه:

  • بسته بندى محصولات با وکیوم کامل یا روش مپ
  • دارای پمپ وکیوم روتاری روغنی با قدرت مکش بسیار بالا
  • دوخت قوی و بدون خطا

کاربرد:

این دستگاه علاوه بر سبزیجات و صیفیجات، اقلام زیر را نیز میتواند بسته بندی نماید:

  • انواع خشکبار و خرما
  • انواع غذاهای سرد آماده
  • شوریجات (مانند خیارشور، زیتون) و ترشیجات
  • انواع محصولات گوشتی و پروتئینی
  • میوه و انواع سالاد
  • بسته بندی برخی از محصولات لبنی مانند پنیر

برای مشاهده اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه دستگاه بسته بندی وکیوم چمبر را مشاهده نمایید.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک سبزیجات و صیفیجات

این دستگاه دارای مکانیزم خاصی است که میتواند فیلم شیرینگ را با ابعاد دلخواه برش داده و به طول مورد نظر قطع کند. سپس قطعات جداشده سبزیجات و صیفیجات را در داخل پوشش فیلمی قرار داده و با استفاده از دستگاه حرارتی، آن را گرم کرده و بسته بندی شیرینک شده را ایجاد می‌کند.

 

دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ

دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ شرکت استیل غرب آسیا در بسته بندی بسیاری از محصولات پزشکی و غذایی از جمله بسته بندی سبزیجات و صیفیجات کاربرد فراوانی دارد.

در این دستگاه با استفاده از انواع فیلم های سخت و نرم ظروف پلاستیکی ساخته میشود، محصول توسط اپراتور یا بوسیله پرکن داخل ظروف بارگذاری شده و در نهایت وکیوم، تزریق گاز و سیل صورت میگیرد.

ویژگی های دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ شرکت استیل غرب آسیا:

  • شستشوی آسان، بدنه استیل و مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن
  • سازگاری با ظروف و محصولات مختلف
  • قابلیت نصب انواع فیلر بر روی دستگاه
  • پرکن مایعات رقیق و غلیظ، پرکن های توزین دار
  • قابلیت نصب لیبل زن و جت پرینتر بر روی دستگاه
  • آپشن های درخواستی مشتری

کاربرد:

این دستگاه علاوه بر سبزیجات و صیفیجات، اقلام زیر را نیز میتواند بسته بندی نماید:

- انواع خشکبار و خرما

- انواع غذاهای سرد آماده (مانند سالاد الویه، ماکارونی) و نیمه آماده

- شوریجات (مانند خیارشور، زیتون) و ترشیجات

- انواع محصولات گوشتی و پروتئینی

- میوه و انواع سالاد

- بسته بندی محصولات لبنی مانند پنیر

- نان و شیرینیجات

- انواع محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، می‌توانید صفحه دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ را مشاهده نمایید.

دستگاه بسته بندی پیلوپک سبزی و صیفی

در این روش مقدار مشخصی از سبزی و صیفی مثلا نخود سبز، ذرت و غیره در پاکت سلفونی قرار گرفته و بسته بندی میشود. دستگاه های پیلوپک در دو نوع افقی و عمودی هستند، رول فیلم روی دستگاه قرار میگیرد و از دو طرف دوخت میشود. در دستگاه های پیلوپک قابلیت وکیوم وتزریق گاز وجود ندارد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی

قیمت دستگاه های بسته بندی در این حوزه به عوامل زیر بستگی دارد

قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی

 

  • نوع دستگاه
  • میزان سفارشی بودن
  • ابعاد ظرف
  • قطعات مصرف شده در دستگاه
  • تجهیزات جانبی درخواستی مشتری

طبیعتا دستگاه ها هر چه به سمت اتوماسیون بیشتر میروند ماژول های بیشتری به آنها اضافه شده و قیمت بالاتری دارند. پیشنهاد میکنیم برای دریافت قیمت و راهنمایی های تکمیلی با کارشناسان استیل غرب آسیا تماس بگیرید.

 

ظروف بسته بندی

ظروف بسته‌بندی سبزیجات ممکن است به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی شوند، اما معمولاً از چند نوع ظرف برای بسته‌بندی سبزیجات استفاده می‌شود که عبارتند از:

  • ظروف پلاستیکی ( pp): استفاده از این ظروف این امکان را به تولید کننده می دهد تا از ظروف با ابعاد و شکل های مختلف استفاده کرده و بسته بندی خود را از سایر بسته بندی های موجود در بازار تمایز دهند، همچنین با استفاده از ظروف پلاستیکی امکان بسته بندی خرما به روش اتمسفر اصلاح شده نیز وجود دارد.
  • جعبه: جعبه‌های مختلفی با اندازه‌ها و ظاهرهای متفاوت برای بسته‌بندی سبزیجات استفاده می‌شود. جعبه‌های معمولاً از کارتن ساخته میشوند.
  • قوطی: قوطی های پلاستیکی، شیشه ای یا فلزی میتوانند برای بسته بندی سبزیجات استفاده شوند.
  • کیسه: کیسه‌هایی از پلاستیک یا نایلون نیز برای بسته‌بندی سبزیجات و صیفی جات استفاده می‌شوند. 


بسته‌بندی سبزیجات و صیفی جات با استفاده از این ظروف ممکن است به شکل‌های مختلفی انجام شود که در هر صورت هدف آن حفظ کیفیت و تازگی محصولات است. هر کدام از این انواع بسته بندی، دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است بر اساس نیازهای مختلف جامعه و شرایط بازار مورد استفاده قرار گیرند.

ظروف با شکل جذاب میتواند به شیک شدن بسته بندی سبزیجات کمک کرده و روی فروش تاثیرگذار باشد. شرکت استیل غرب آسیا با توجه به تخصص خود در صنعت ساخت ماشین آلات بسته بندی، می تواند به مشتریان قالب های اختصاصی برای ظروف مختلف را ارائه دهد.

بنابراین، آن دسته از مشتریانی که نیاز به ظرف با شکلی منحصربفرد، جهت بسته بندی دارند تا با ظروف عمومی موجود در بازار متفاوت باشد، می توانند طرح خود را ارئه دهند، ما در استیل غرب آسیا توسط دستگاه پرینتر سه بعدی، نمونه اولیه را میسازیم و پس از تایید شما به عنوان مشتری، قالب آن ساخته میشود و ظرف مورد نظر برای شما با تیراژ دلخواهتان تولید میگردد.

شما میتوانید با شرکت استیل غرب آسیا در خصوص انتخاب بهترین ظرف مناسب بسته بندی خرما مشاوره داشته باشید و ظرف مناسب خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

انواع فیلم های مورد استفاده در بسته بندی

از آنجاییکه ما در شرکت استیل غرب آسیا در زمینه بسته بندی انواع محصولات غذایی و همچنین پزشکی و داروخانه ای تخصص داریم، میتوانیم اطلاعات لازم در مورد نحوه انتخاب صحیح نوع فیلم و ظرف بسته بندی مناسب برای خرما را در اختیار شما بگذاریم.
شما میتوانید با کارشناسان با تجربه و خبره ما مشاوره داشته باشید و فیلم و ظرف مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن، تهیه نمایید.
انواع فیلم هایی که در بسته بندی سبزیجات استفاده میشود شامل: فیلم های معمولی 2 لایه، فیلم های بریر چند لایه، متلایز، آلومینیومی،  فیلم های اسکین پک، فیلم های آنتی فاگ و غیره میباشد.
شرکت استیل غرب آسیا ارائه دهنده ظروف با جنس های متنوع جهت مصارف غذایی ودارویی می باشد.

 

خرید دستگاه

برای راه اندازی خط تولید و خرید دستگاه بسته بندی سبزیجات، میتوانید با کارشناسان ما مشورت کنید، ما میتوانیم در زمینه راه اندازی خط تولید و اینکه کدام گزینه مناسب کار شماست، مشاوره های لازم را دراختیارتان قرار دهیم تا بتوانید دستگاه مناسب با بهترین قیمت را انتخاب کنید.


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید