نمایشگاه صنایع غذایی گلفود دبی (Gulfood) - 2023

نمایشگاه صنایع غذایی گلفود دبی (Gulfood) - 2023

مدت مطالعه: دقیقه
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
0

شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا، در کنار معتبر ترین برندهای دنیا، در نمایشگاه گالفود دوبی در منطقه خاورمیانه حضور خواهد داشت. از تاریخ 7 الی 9 نوامبر 2023 منتظر دیدار شما در سالن شماره 4 غرفه E4_4 هستیم.

استیل غرب آسیا در نمایشگاه گالفود دبی 2023

طبق روال هر ساله، سال 1402 نیز شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا، در کنار معتبر ترین برندهای دنیا، در نمایشگاه گالفود دوبی یکی از مهمترین رویداد های صنعت غذا در منطقه خاورمیانه حضور داشت.

این نمایشگاه از تاریخ 7 الی 9 نوامبر 2023 برگزار شد(غرفه شرکت: سالن شماره 4 غرفه E4_4) .

سعید فاتحی در نمایشگاه گالفود دبی 2024

استیل غرب آسیا در نمایشگاه گالفود دبی 2024

تصاویر نمایشگاه گالفود دبی 2024

تصاویر نمایشگاه گالفود دبی 2024

تصاویر نمایشگاه گالفود دبی 2024

تصاویر نمایشگاه گالفود دبی 2024

تصاویر نمایشگاه گالفود دبی 2024

 

حضور استیل غرب آسیا در نمایشگاه گالفود دبی 2023

معرفی نمایشگاه گلفود دبی (gulfood)

نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت غذا و نوشیدنی در جهان است که هر ساله در دبی، امارات متحده عربی، برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سال 1983 تأسیس شد و از آن زمان به یکی از رخدادهای برجسته جهانی در زمینه صنعت غذا و نوشیدنی تبدیل شده است. در طول دهه‌ها، گلفود دبی به یک پلتفرم بین‌المللی برای شرکت‌های صنعت غذا، سازندگان، و فروشندگان جهانی تبدیل شده است تا محصولات جدید معرفی کنند و معاملات تجاری را انجام دهند. این نمایشگاه اغلب با حضور تعداد زیادی از نمایندگان صنعت غذا و نوشیدنی از سراسر جهان همراه است و در طی زمان به یکی از مهم‌ترین رویدادهای معرفی محصولات غذایی و نوشیدنی در جهان تبدیل شده است.

شرکت در نمایشگاه‌های خارجی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها اهمیت بسیار زیادی دارد، نمایشگاه‌های خارجی به شرکت‌ها امکان معرفی محصولات و خدمات به بازارهای جهانی را می‌دهند و به تبلیغ و ترویج برند کمک می‌کنند. این رویدادها فرصتی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان جدید بوده و پتانسیلی ارائه می‌دهند که می‌توانند مشتریان جدید را جذب کنند.
شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بازارها و رقبا را مطالعه کرده و درک عمیق‌تری از نیازها و تغییرات بازارهای جهانی پیدا کنند و فرصتی برای ایجاد ارتباطات مهم و شبکه‌سازی با افراد و شرکت‌های دیگر در صنعت می‌باشند.

شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به کسب‌وکارها امکان مشاهده تازه‌ترین فناوری‌ها و روش‌ها را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا آموزش و به‌روزرسانی فرآیندهای تولید و مدیریت را دریافت کنند و همگام با پیشرفت تکنولوژی در سطح بین المللی قدم بردارند، یکی از اهداف مهم شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا بروز بودن سطح تکنولوژی محصولاتی است که به بازار ارائه می دهد.

با شرکت در نمایشگاه های خارجی فرصت‌ همکاری و تعامل با شرکت‌ها و مشتریان بین‌المللی ایجاد می گردد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات جدید خود را در بازارهای مختلف تست کنند و بازخوردهای مهمی دریافت کنند.

همچنین حضور در این نمایشگاه ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در تعامل با صنعت و دولت‌ها شرکت کرده و تأثیرگذاری بر سیاست‌ها و مقررات صنعتی داشته باشند.

 


 

نمایشگاه گلفود 2022 دبی

تکنولوژی، سطح کیفیت و رضایتمندی مشتریان ما بالاست بنابراین بخشی از مشتریان این شرکت، مشتریان خارجی هستند. از این رو ضروری دانستیم حضور خود را در نمایشگاه های خارجی قوی تر کنیم. یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه ماشین سازی 2022 گلفود (gulfood) دبی است، تا از این طریق بتوانیم از نزدیک در خدمت مشتریان عزیز باشیم.

 

زمان برگزاری در سال 2022

 

این نمایشگاه در تاریخ 8 الی 10 نوامبر 2022 در دبی برگزار شده است.

وب سایت نمایشگاه گلفود: www.gulfood.com

 

استیل غرب آسیا در گلفود 1401

 

عکس نمایشگاه 1عکس نمایشگاه 2عکس نمایشگاه 3عکس نمایشگاه 4عکس نمایشگاه 5عکس نمایشگاه 6عکس نمایشگاه 7عکس نمایشگاه 8عکس نمایشگاه 9عکس نمایشگاه 10عکس نمایشگاه 11

 


 

استیل غرب آسیا در نمایشگاه گلفود 2021 دبی

عکس نمایشگاه 1400- 1

عکس نمایشگاه 1400- 2عکس نمایشگاه 1400- 3عکس نمایشگاه 1400- 4عکس نمایشگاه 1400- 5

عکس نمایشگاه 1400- 6

 

 


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید