نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته - آیفود مشهد 1402

نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته - آیفود مشهد 1402

مدت مطالعه: دقیقه
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
0

بیست و سومین نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته مشهد (آیفود) از تاریخ یکم الی چهارم آذر ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

بیست و سومین نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته مشهد

امسال هم به رسم هرسال مفتخر بودیم تا در بیست و سومین نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته مشهد، در کنار شما باشیم. این رویداد بهانه ای برای حضور گرم شما در کنار ما بود تا با ارائه ی ایده های نوآورانه موجب ایجاد تحولی مثبت در کسب و کار شما باشیم. خانواده ی استیل غرب آسیا جهت کسب اطلاعات تکمیلی از ماشین آلات بسته بندی این مجموعه، آشنایی با روشهای بسته بندی نوین و همچنین بسته بندی های جدید و خلاقانه همراه شما بود.

این نمایشگاه در تاریخ 01 تا 04 آذرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
سالن فردوسی، غرفه‌ی L9 .

 

 دعوتنامه نمایشگاه 1402

 


 

معرفی نمایشگاه آیفود مشهد (ifood)

نمایشگاه آی فود مشهد یک رویداد معتبر در حوزه صنایع غذایی و نوشیدنی در کشورمان است. این نمایشگاه سالانه برگزار می‌شود و به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی در ایران شناخته می‌شود. در آی فود ایران، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از سراسر کشور و حتی برخی کشورهای خارجی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

این رویداد فرصتی برای معرفی و فروش محصولات غذایی و نوشیدنی به مخاطبان داخلی و بین‌المللی فراهم می‌کند. در نمایشگاه آی فود ایران، محصولات متنوعی از مواد غذایی، بسته‌بندی‌ها، مواد اولیه، تجهیزات آشپزخانه، تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت غذا و نوشیدنی و همچنین خدمات مرتبط با این صنعت به نمایش درآمده و مورد معرفی قرار می‌گیرند.

نمایشگاه آی فود به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنایع غذایی و نوشیدنی در ایران، سالانه در چند شهر کشور برگزار می‌شود.


 

بیست و دومین نمایشگاه آیفود مشهد 1401

شرکت استیل غرب آسیا نیاز می بیند برای اینکه به مشتری ها نزدیک تر شود حضور در نمایشگاه ها را جدی بگیرد. بنابراین ما با حضور در نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته آیفود مشهد، هدفمان این است که بتوانیم از نزدیک شرایطی را بوجود آوریم که با مشتریان استان از نزدیک مذاکره کنیم. بی صبرانه منتظر مذاکرات رودررو با شما هستیم. در این نمایشگاه این شرکت از آخرین طراحی هوشمندانه دستگاه های خود رونمایی خواهد کرد.

این نمایشگاه در تاریخ 08 تا 11 آذرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده است.
وب سایت نمایشگاه آیفود مشهد: mashhad.ifoodexpo.com

 

دعتنامه آیفود مشهد 1401

 

استیل غرب آسیا در نمایشگاه آیفود مشهد 1401

 


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید