نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق DBX

نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق DBX

مدت مطالعه: دقیقه
۱۵ مهر ۱۴۰۲
0

نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX) یک رویداد تجاری معتبر در اقلیم کردستان عراق است که هر ساله برگزار می‌شود، با حضور گروه‌های کالایی مختلف

معرفی نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق DBX 2021


نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX)، که به صورت سالانه برگزار می‌شود، نمایانگر تاریخچه موفقی از توسعه تجاری در منطقه سلیمانیه در عراق است. این رویداد از سال 2008 آغاز شده و تاکنون به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در این منطقه تبدیل شده است. این رویداد برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها فرصتی فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، تعاملات تجاری را تسهیل کنند و همکاری‌های بین‌المللی را توسعه دهند، همچنین با جلب شرکت‌های داخلی و خارجی به سلیمانیه، به تعزیز تجارت و سرمایه‌گذاری در این منطقه کمک کرده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی این ناحیه ایفا می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX) یک رویداد تجاری معتبر در اقلیم کردستان عراق است که هر ساله برگزار می‌شود، با حضور گروه‌های کالایی شامل:

تجهیزات پزشکی و دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، خشکبار زعفران، صنعت ساختمان و تاسیسات، سنگ پتروشیمی‌ها، رنگ و رزین و پوشش های سطحی صنایع شیمیایی، برق و الکترونیک صنایع کشاورزی، تکنولوژی، صنایع جاپ و بسته بندی، انتشارات کتاب، پوشاک و منسوجات، مبلمان و دکوراسیون داخلی، صنایع دستی، تجهیزات ورزشی و صنعت توریسم و آژانس های مسافرتی.

 

حضور استیل غرب آسیا در نمایشگاه 2021

 

عکس نمایشگاه سلیمانیه عراق 2022

عکس نمایشگاه سلیمانیه عراق 2022

عکس نمایشگاه سلیمانیه عراق 2022


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید