بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران - 1403

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران - 1403

مدت مطالعه: دقیقه
۰۶ مرداد ۱۴۰۳
0

بیست و سومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته تهران در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد 1403در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. زمان بازدید 8 صبح الی 15 عصر می باشد.

معرفی نمایشگاه

نمایشگاه ایران پلکس یک فرصت تجاری بزرگ در صنعت دام و طیور است که شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان و افراد فعال در این زمینه در اختیار آنها قرار می دهد تا بروزترین محصولات و دستاوردهای خود را ارائه داده متقابلا از جدیدترین تکنولوژی های شرکت های دیگر بازدید نمایند. این رویداد تجاری، بستری مناسب برای همکاری و پیشرفت فعالان در حوزه دام و طیور و نیز صنایع مرتبط با این حوزه می باشد.
در این نمایشگاه کشورهای زیادی حضور داشته، می توانند محصولات مرتبط با این حوزه را در معرض نمایش بگذارند، لذا این رویداد تجاری می تواند علاوه بر همکاری شرکتهای داخلی، فرصتی مناسب برای ارتباط متقابل با شرکتهای خارجی و توسعه در بازارهای کشورهای دیگر باشد. شرکت استیل غرب آسیا با جدیدترین ایده های خود در صنعت بسته بندی منتظر حضور ارزشمند شما می باشد.

 

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه 1403

30 تیر الی 2 مرداد 1403 (تاریخ میلادی: 20 الی 23 جولای 2024) زمان بازدید 8 صبح الی 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

 

پوستر نمایشگاه داو و طیور تهران 1403

 

پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید