بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تبریز | آبان ۱۴۰۳

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تبریز | آبان ۱۴۰۳

مدت مطالعه: دقیقه
۲۸ مهر ۱۴۰۳
0

شرکت ما به عنوان اولین طراح و معتبرترین تولید کننده دستگاه های بسته بندی تری سیلر در کشور، در ۲۵ امین نمایشگاه بین‌المللی تبریز حضور دارد. این نمایشگاه که به منظور معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های صنعتی برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای نمایش توانمندی‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در زمینه بسته‌بندی فراهم می‌کند.

 حضور استیل غرب آسیا در 25 امین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته تبریز 

شرکت ما به عنوان اولین طراح و معتبرترین تولید کننده دستگاه های بسته بندی تری سیلر در کشور، در 25 امین نمایشگاه بین‌المللی تبریز حضور دارد. این نمایشگاه که به منظور معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های صنعتی برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای نمایش توانمندی‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در زمینه بسته‌بندی فراهم می‌کند.

در این نمایشگاه که با حضور بیش از صد شرکت و تولید‌کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، در سه بخش محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و ماشین سازان صنایع غذایی، توانمندی‌های این صنعت در معرض دید عموم و متخصصین قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، اردبیل، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، مرکزی و یزد حضور دارند. امسال شاهد برگزاری نمایشگاه متفاوت و وزین در شهر تبریز که پایتخت شیرینی و شکلات و ماشین سازان صنایع غذایی است، خواهیم بود.

استیل غرب آسیا با ارائه دستگاه‌های مدرن و کارآمد، به نیازهای صنایع مختلف( غذایی، تجهیزات پزشکی و خوراک حیوانات) پاسخ می‌دهد و بهبود کیفیت بسته‌بندی محصولات را هدف قرار داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با محصولات و تکنولوژی‌های جدید این شرکت آشنا شوند و با کارشناسان آن‌ها در مورد راه‌حل‌های بسته‌بندی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

حضور در این نمایشگاه نشان‌دهنده تعهد شرکت استیل غرب آسیا به ارتقاء سطح کیفیت و نوآوری در صنعت بسته‌بندی است و امیدواریم این رویداد به تبادل تجربیات و ایجاد همکاری‌های جدید، منجر شود.

خوشحالیم که بازهم، میزبان شما عزیزان هستیم.

سالن پروین اعتصامی غرفه 177

ساعت بازدید : 15 الی 21

تاریخ بازدید : 3 الی 6 آبان

 

 


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید