هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

مدت مطالعه: دقیقه
۰۴ آذر ۱۴۰۲
0

با توجه به رونق گرفتن بازار شیلات و محصولات دریایی در سال های اخیر، برای هفتمین سال پیاپی نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

با توجه به رونق گرفتن بازار شیلات و محصولات دریایی در سال های اخیر، برای هفتمین سال پیاپی نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات (IFEX 2023) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. با توجه به افزایش روز افزون تعداد تولیدکنندگان در این زمینه ما میدانیم که شما تولید کننده ی عزیز برای ورود به بازار رقابت، با چالش های گوناگونی از جمله کوتاه بودن مدت نگهداری و مشکلات حمل و نقل این محصولات بدلیل حساسیت بالای آبزیان در برابر فساد رو به رو هستید. لذا این نمایشگاه فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا ما بتوانیم با معرفی روش ها و اشکال نوین بسته بندی در رویایی با این چالش ها شما را یاری کنیم تا به بهترین شکل ممکن تولیدات خود را به مشتریان و بازار مصرف معرفی نمایید. در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته در سالن   38B غرفه ی 11 منتظر حضور ارزشمند شما هستیم.

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه

13 الی 16 آذر ماه 1402 (تاریخ میلادی: 2023 7-4 Dec)، زمان بازدید 8 صبح الی 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دعوتنامه نمایشگاه 2023


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید