بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته - آیفود شیراز  1402

بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته - آیفود شیراز 1402

مدت مطالعه: دقیقه
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته (آیفود) شیراز از تاریخ 17 لغایت 20 بهمن ماه 1402 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می گردد.

بیست و ششمین نمایشگاه آیفود شیراز

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شیراز همزمان با بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی، ملزومات و ماشین آلات وابسته رسانه، تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از تاریخ 17 لغایت 20 بهمن ماه 1402 در شیراز برگزار می گردد.

در راستای توسعه صنایع غذایی و بهبود کیفیت بسته بندی محصولاتتان، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا از غرفه شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا در نمایشگاه صنایع غذایی شیراز سالن حافظ، غرفه R6 دیدن فرمایید.

 این نمایشگاه در تاریخ 17 لغایت 20 بهمن ماه 1402 در نمایشگاه صنایع غذایی شیراز برگزار می شود.
وب سایت نمایشگاه آیفود شیراز: shiraz.ifoodexpo.com

غرفه شرکت استیل غرب آسیا: سالن حافظ غرفه R6


 

معرفی نمایشگاه آیفود شیراز (ifood)

نمایشگاه آی فود شیراز یک رویداد معتبر در حوزه صنایع غذایی و نوشیدنی در کشورمان است. این نمایشگاه به طور سالانه در شیراز برگزار می‌شود و به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی در ایران شناخته می‌شود. در آی فود ایران، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از سراسر کشور و حتی برخی کشورهای خارجی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

آی فود ایران از دیدگاه تجاری و صنعتی اهمیت زیادی دارد و به عنوان پلی برای ارتقاء همکاری‌های تجاری و تبادل فناوری در صنعت غذا و نوشیدنی شناخته می‌شود. این نمایشگاه همچنین فرصتی مناسب برای کسب اطلاعات جدید در زمینه تغییرات در بازارهای مرتبط با غذا و نوشیدنی می‌باشد.
آی فود ایران تاکنون نقطه تجمع بسیاری از شرکت‌ها و تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف مانند بسته‌بندی، مواد اولیه، تجهیزات آشپزخانه و فناوری‌های جدید در صنعت غذا و نوشیدنی بوده است. این رویداد به تبادل تجربیات و اطلاعات در زمینه تولید و بازاریابی محصولات غذایی و نوشیدنی کمک کرده و به توسعه صنعت غذا و نوشیدنی در ایران کمک می‌کند.

نمایشگاه آی فود به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنایع غذایی و نوشیدنی در ایران، سالانه در چند شهر کشور برگزار می‌شود.

 


 

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه آیفود شیراز 1401

با توجه به توانمندی های بالای تولیدکنندگان استان، شرکت استیل غرب آسیا بر آن شد که در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته آیفود شیراز در یازدهم بهمن ماه 1401 شرکت کند. استیل غرب آسیا با توجه به قدمت بالای خود در زمینه تولید انواع دستگاه های بسته بندی تری سیلر در طی سال های فعالیت خود توانسته افتخار نصب و راه اندازی تعداد قابل ملاحظه ای دستگاه بسته بندی در این استان کشور عزیزمان داشته باشد.

حضور در نمایشگاه شیراز برای ما فرصتی ایجاد نمود تا از نزدیک جوابگوی نیاز مشتریان عزیز و ارائه تکنولوژی های جدیدمان در این استان باشیم. هدفمان این بود که بتوانیم از نزدیک شرایطی را بوجود آوریم که با مشتریان استان از نزدیک مذاکره کنیم. در این نمایشگاه این شرکت از آخرین طراحی هوشمندانه دستگاه های خود رونمایی کرد.

 

این نمایشگاه در تاریخ 11 تا 14 بهمن ماه 1401 در مرکز نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار شده است.

 

استیل غرب آسیا در نمایشگاه آیفود شیراز 1401

 دعوتنامه نمایشگاه


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید