حضور پرافتخار در نمایشگاه آی فود مشهد

حضور پرافتخار در نمایشگاه آی فود مشهد

مدت مطالعه: دقیقه
۰۳ مهر ۱۴۰۳
0

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (آی فود مشهد) یک رویداد مهم در صنعت غذا و نوشیدنی ایران است. این نمایشگاه شامل ارائه محصولات جدید، تکنولوژی‌های بسته‌بندی و تجهیزات مربوط به تولید و توزیع مواد غذایی است. شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ و محلی از این نمایشگاه به‌عنوان فرصتی برای آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و ایجاد ارتباطات تجاری استفاده می‌کنند. شرکت استیل غرب آسیا نیز با هدف مذاکره و همکاری با تولیدکنندگان محلی در این نمایشگاه حضور دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی

صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

 

نمایشگاه آی فود مشهد یکی از رویدادهای مهم در صنعت غذا و نوشیدنی در ایران است. این نمایشگاهمعمولاً به منظور ارائه جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و خدمات در زمینه صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها،بسته‌بندی و تجهیزات مربوطه برگزار می‌شود. شرکت‌های بزرگ، تولیدکنندگان محلی، توزیع‌کنندگان و فعالان صنایع غذایی از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.

حوزه فعالیت نمایشگاه آی فود مشهد : تولید انواع مواد غذایی، محصولات تازه، آب‌معدنی، نوشیدنی‌های گازدار و طبیعی، تکنولوژی‌های جدید بسته‌بندی و طراحی بسته‌ها، مواد بسته‌بندی: پلاستیک، کاغذ، شیشه،دستگاه‌های تولید و بسته‌بندی، فناوری‌های مربوط به خطوط تولید مواد غذایی، آزمایشگاه‌ها و خدمات مربوط به کنترل کیفیت و ایمنی غذا، استانداردها و مقررات مرتبط با صنایع غذایی، مشاوره در زمینه‌های مختلف صنایع غذایی، از جمله مدیریت و بازاریابی، فناوری‌های سبز و پایدار در تولید و بسته‌بندی غذا.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای فعالان این صنعت است تا با جدیدترین روندها، تکنولوژی‌ها و محصولات آشنا شوند و ارتباطات تجاری برقرار کنند.

شرکت استیل غرب آسیا برای ارتباط نزدیک با تولید کنندگان صنعت غذا، به طور مستمر در نمایشگاه ها حضور دارد و هدفمان این است که بتوانیم از نزدیک شرایطی را بوجود آوریم که با مشتریان استان از نزدیک مذاکره کنیم. 


 

بی صبرانه منتظر حضور شما در سالن فردوسی، غرفه 30 هستیم.

زمان:  4 لغایت 7 مهرماه 1403

ساعت بازدید: 16 الی 21


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید