با شرکت ما آشنا شوید

درباره استیل غرب آسیا

کارخانه استیل غرب آسیا

 

تاریخچه شرکت

استیل غرب آسیا با سابقه درخشان در صنعت ماشین آلات بسته بندی، حدود 22 سال است که فعالیت خود را شروع و 10 سال است که به صورت تخصصی در رابطه با طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) فعال می باشد.

 

اهمیت پاسخ به نیاز مشتریان و ارائه راه حل های مختلف در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی تری سیلر، توانسته این شرکت را در این زمینه به مقام اول از جهت ایده های خلاقانه، کیفیت و قابل اعتماد بودن در نزد مشتریان برساند. در حال حاضر این مجموعه تنها شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی تری سیلر می باشد که به جهت سطح کیفیت و اهمیت محصولات این شرکت، مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشیم تا از این طریق بتوانیم به سایر تولیدکنندگان بیشتر خدمت نماییم.

در حال حاضر این شرکت، با توجه به کیفیت و رعایت استانداردهای لازمه توانسته به عنوان یکی از مدعیان در بازارهای بین المللی شناخته شود و محصولات خود را بتواند به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر نماید.

 


 

 

مشتری مداری

 

مشتری مداری 

در علم تجارت از طریق شیوه های اخلاقی و جوابگو بودن به نیازهای مشتریان، می توان ارتباط بهتری با آنها برقرار نمود.

 

صحبت مستمر با مشتریان و شنیدن دغدغه های آنها باعث می گردد تا نقاط ضعف خود را شناسایی و به موفقیت بیشتر خود دست یابیم.
خدمات مشاوره و ارتباط منظم با آنها باعث پدیدار شدن راه حل ها خواهد شد.

راهنمایی های پس از فروش، آموزش های لازم به اپراتورها و همچنین خدمات پس از فروش باعث بوجود آمدن آسودگی خاطر جهت مشتریان در زمان بسته بندی محصولشان و آگاهی بیشتر آنها از دستگاه و در نهایت سبب جلوگیری از مشکلات احتمالی می گردد.

عقیده داریم که مشتریان ما در زمان انتخاب و خرید و همچنین پس از خرید دستگاه، به راهنمایی و پشتیبانی های ما نیاز خواهند داشت، بنابراین سیستم فروش و خدمات پس از فروش این مجموعه می تواند به نیاز آنها پاسخ و با ارائه راه حل های مناسب، آنها را به سمت موفقیت در این زمینه یاری رساند.

 


 

 

مشتری مداری

 

هدف و چشم انداز 

افزایش کیفیت بسته بندی و حفظ محصول باعث سود بیشتر مشتریان می گردد. یک راه حل نوآورانه و تفکر جدید باعث می گردد تا مزیت های رقابتی شما افزایش پیدا نماید.

 

بنابراین در جهت بوجود آوردن این مزایا جهت مشتریان خود، همیشه به دنبال طراحی و ساخت ماشین آلات جدید همراه با خلاقیت های نوآورانه می باشیم.

ما در اینجا هستیم تا راه و روش بسته بندی سالم در ظروف پلاستیکی را به مشتریان آموزش دهیم.

 

اهداف و استراتژی ما طراحی و ساخت نمونه هایی مختلف از ماشین آلات بسته بندی در ظروف و پوشش های پلاستیکی به همراه آپشن و دستگاه های جانبی، مطابق با تکنولوژی روز و بی نیازی کشور از این فناوری می باشد. همچنان که سالهاست درعمل توانسته ایم دیدگاه خود را به مشتریان معرفی نماییم.

 

 


 

 
 
 مسئولیت پذیری

 

مسئولیت پذیری

به دلیل نیاز به تجربه و تخصص کافی در استفاده موفق از ماشین آلات بسته بندی ما، مشتریان احتیاج دارند تا از طریق ما بتوانند نیازهای خود را رفع نمایند.

 

ما در رابطه با آشنایی مشتریان در جهت استفاده درست از این تکنولوژی خود را مسئول می دانیم.یک خرید خوب زمانی شکل می گیرد که با آگاهی کامل همراه باشد.

همچنین یک کار و کسب موفق پس از سرمایه گذاری زمانی بوجود می آید که با راهنمایی های دقیق همراه باشد.

یک فعالیت تجاری موفق و پایدار، بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ما می باشد.

ما با مسئولیت پذیری در رابطه با جامعه مشتریان خود باعث موفقیت خود و آنها می شویم.

 


 

 

چرا ما 

 

دلیل انتخاب این شرکت 

ساختار واحد طراحی و ساخت ماشین آلات و در کنار آن کارشناسانی که به دنبال راهنمایی درست مشتریان هستند از جمله دلایل مهم در انتخاب این شرکت می باشد.

پیشتازی در زمینه ارائه تکنولوژی های موردنیاز در زمینه دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) و تجربیات ارزشمند ما در این صنعت، این شرکت را به عنوان طراح و سازنده برتر این تیپ از دستگاهها در کشور و یکی از مدعیان در بازارهای بین المللی، تبدیل کرده است.
این مجموعه می تواند به درستی به نیازهای مشتریان در زمینه تکنولوژی های مربوط به این دستگاه ها پاسخ دهد. هدف ما ارائه یک دستگاه، به تنهایی نمی باشد، زیرا می بایست یک دستگاه همراه با علم و تکنولوژی های مورد نیاز آن به مشتری ارائه شود.

با توجه به این، استیل غرب آسیا توانسته به عنوان تنها شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های بسته بندی تری سیلر، از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناسایی و به دلیل نیاز تولیدکنندگان کشور به محصولات این شرکت، مورد حمایت این نهاد محترم قرار گرفته است.

کیفیت محصولات این شرکت در حدی می باشد که توانسته در بازارهای بین المللی فعال و ماشین آلات خود را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر نماید. سیاست کارشناسان این شرکت، شناسایی دقیق نیازهای مشتری، راهنمایی و ارائه راه حل های مربوطه و در نهایت معرفی محصولات می باشد. زیرا اطلاعات مفید باعث موفقیت مشتری در انتخاب صحیح دستگاه و موفقیت او در خرید می گردد.

 


 

کیفیت دستگاه

 

کیفیت

 کیفیت ما، ضمانت ماست.

ما صمیمانه، متعهد به رعایت استانداردهای لازمه در طراحی و ساخت ماشین آلات خود هستیم. رعایت استفاده از متریال های مناسب همراه با کیفیت بالا، از اصول کار ماست.
دیدگاه این شرکت ساخت ماشین آلات بی کیفیت نمی باشد، استفاده از استانداردهای مربوطه همراه با جنس و قطعات با کیفیت باعث کارکرد طولانی مدت و جلوگیری از خرابی های زودرس دستگاه ها می گردد و باعث می شود تا هزینه پرداختی از طرف مشتری در مسیر درستی به آنها یاری رساند.
در کنار همه این موارد، واحد کنترل کیفیت این شرکت ملزم به نظارت درست در نحوه ساخت ماشین آلات می باشد.

رویکرد شرکت استیل غرب آسیا، تعهد به ارائه محصول با کیفیت به مشتریان و تامین آنها بصورت طولانی مدت می باشد.

عقیده داریم که این موارد با این گفته ها شناسایی نخواهند شد، بلکه عملکرد این شرکت در گذشته و حال نسبت به مشتریان خود، مهر تائیدی بر آنها می باشد.

 

 


 

کیفیت دستگاه

 

دقت

 متریال های با کیفیت بالا و مرغوب در ساخت دستگاه ها باعت بالا رفتن دقت دستگاه ها می‌شود.

طراحی اصولی و مطابق با استانداردهای فنی مهندسی و استفاده متریال های با کیفیت بالا و مرغوب در ساخت دستگاه ها باعت بالا رفتن دقت دستگاه ها می شود.

مهندسین کنترل کیفیت این مجموعه از اولین مرحله ساخت قطعات تا آماده شدن قطعات برای مونتاژ، تکمیل ساخت دستگاه و انجام تست های لازم جهت آزمایش کارکرد دستگاه از کوچکترین خطا در دقت ماشین آلات چشم پوشی نکرده و با دقت بالا به رفع خطا ها می پردازند تا بتوانند دستگاهی با دقت بالا و بدون خطا را در اختیار مشتریان این مجموعه قرار دهند.
تمامی دستگاه های این مجموعه مطابق با استاندارد های صنایع موادغذایی و پزشکی و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و کشور طراحی و ساخته شده و این نکته یکی از مواردی که سبب شده مجموعه ما را با عنوان سازنده دستگاه های با دقت بالا بشناسد.

 

 


 

 

 تکنولوژی دستگاه

 

تکنولوژی و نوآوری ها 

 اعتقاد داریم که نوآوری، نیروی محرک پیشرفت این مجموعه می باشد.

با استفاده از خواسته های مشتریان و نظریات ارزشمند آنها در زمینه چگونگی بسته بندی محصولات، این شرکت توانسته با پاسخ به این نیازها، محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز طراحی و پس از ساخت باعث رفع نیازهای آنها گردد.

ماشین سازی استیل غرب آسیاتوانسته با ارائه تکنولوژی هایی در زمینه بالا بردن زیبایی بسته بندی و همچنین بسته بندی اتوماتیک بدون دخالت دست با رعایت اصول بهداشت در بسته بندی محصول، به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

در حال حاضر شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا تنها مجموعه در کشور در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) می باشد که با توان بالای خود در زمینه ارائه تکنولوژی های روز به مشتریان توانسته کشور را در این زمینه بی نیاز نماید.

ما قادر به پاسخگویی به نیازهای متفاوت مشتریان در زمینه تکنولوژی این دستگاه ها می باشیم. در نتیجه با دیدگاه خود فرصت های جدیدی را در رابطه با این صنعت ایجاد می نماییم.

کارشناسان این مجموعه با بهره گیری از روش های اقتصادی، کارآمد و مطابق با روز و با استفاده از استانداردهای تدوین یافته، راه حل های مناسبی را در جهت رفع نیاز مشتریان ارئه می دهند.

 


 

 

مشتریان

 

مشتریان ما

این شرکت توسط کارشناسان باتجربه خود در مرحله اول نیاز آنها را شناسایی و در مرحله بعد بهترین راه حل را به آنها پیشنهاد می نماید تا در نهایت مشتری از رضایتمندی بالایی در جهت خرید برخوردار گردد.

مشتریان این شرکت طیف وسیعی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان، از قرار زیر می باشد:

 - تولیدکنندگان محصولات غذایِی

 - شرکت های تولید محصولات پزشکی و داروخانه ای

 - شرکت های تولید محصولات صنعتی و مصرفی

 

هدف مشتریان از انتخاب ماشین آلات بسته بندی ما موارد زیر می باشد:

 - بالا بردن ماندگاری آنها

 - ایجاد زیبایی در بسته بندی محصول خود

 - رعایت اصول بهداشت محصول

 


customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
customer
رعایت اصول استانداردهای بین المللی، توجه به خواسته های مشتریان و پیشنهادات آنها، ماشین آلات ما را با تغییراتی ارزشمند مواجه می کند که نهایتا باعث بالا رفتن سطح کیفیت و تکنولوژی ماشین آلات این شرکت در مقایسه با شرکت های موجود در بازار می گردد.

طراحی استاندارد، سطح تکنولوژی بالا و کاربرپسند بودن دستگاه

  • باهوش

    باهوش

    استفاده از سیستم اتوماسیون دقیق توسط مهندسین باتجربه ما باعث بالا رفتن هوشمندی دستگاه، جلوگیری از خطاهای احتمالی و شناسایی آن ها می گردد. قطعات برقی با کیفیت به این موضوع کمک بسزایی می نماید.

  • بسیار دقیق

    بسیار دقیق

    طراحی اصولی دستگاه مطابق با استانداردهای بین المللی به بالا بردن دقت عملکرد دستگاه کمک بسزایی می کند. استفاده از متریال های با کیفیت و مرغوب در کنار طراحی استاندارد، باعث بالا رفتن دقت دستگاه می گردد. طراحی اصولی دستگاه مطابق با استانداردهای بین المللی به بالا بردن دقت عملکرد دستگاه کمک بسزایی می کند. استفاده از متریال های با کیفیت و مرغوب در کنار طراحی استاندارد، باعث بالا رفتن دقت دستگاه می گردد.

  • دارای سرعت بالا

    دارای سرعت بالا

    استیل غرب آسیا ارائه دهنده انواع دستگاههای بسته بندی تری سیلر با سرعت های مختلف می باشد. طراحی و ساخت این دستگاه ها توسط مجموعه دانش بنیان استیل غرب آسیا، به دست مهندسین جوان و با تجربه ایرانی انجام می شود.

  • کیفیت بالا

    کیفیت بالا

    استفاده از استانداردهای مربوطه همراه با جنس و قطعات با کیفیت باعث کارکرد طولانی مدت و جلوگیری از خرابی های زودرس دستگاه ها می گردد و باعث می شود تا هزینه پرداختی از طرف مشتری در مسیر درستی به آنها یاری رساند.

desktop phone

واحد فروش و روابط عمومی استیل غرب آسیا

سیستم فروش و خدمات پس از فروش این مجموعه می تواند در زمان انتخاب و خرید و همچنین پس از خرید دستگاه، به نیاز شما پاسخ داده و با ارائه راه حل های مناسب، شما را در مسیر موفقیت یاری کند.
arrow جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.
028-33889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید