دستگاه بسته‌بندی زیتون - انواع، قیمت و خرید دستگاه

دستگاه بسته‌بندی زیتون - انواع، قیمت و خرید دستگاه

مدت مطالعه: دقیقه
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0

دستگاه بسته‌بندی زیتون انواع مختلفی دارد، انتخاب نوع دستگاه‌ها به میزان ظرفیت تولید بستگی دارد. دستگاه‌ها به میزان ظرفیت تولید بستگی دارد. بنابراین پیش از خرید دستگاه با کارشناسان ما مشورت کنید.

زیتون یکی از مواد غذایی مغذی است که حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، ترکیبات آلی مانند آهن، فیبر،‌ مس، ویتامین ای، ترکیبات فنولی،‌ آنتی اکسیدان‌ها و ... است. بنابراین توجه به نگهداری و حفظ کیفیت این محصول غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از روش‌های نگهداری طولانی‌مدت زیتون همراه با حفظ طعم، بو و کیفیت، استفاده از روش‌ بسته‌بندی با استفاده از اتمسفر اصلاح‌شده است.

یکی از شرکت‌هایی که درزمینه تولید دستگاه‌ بسته‌بندی زیتون فعالیت دارد،‌ شرکت استیل غرب آسیا است. در این مطلب به بررسی روش‌های بسته‌بندی زیتون و معرفی دستگاه‌های بسته‌بندی این ماده غذایی با ارزش می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

بسته بندی زیتون

 

ویژگی‌های زیتون

زیتون یکی از اصلی‌ترین منابع چربی‌های غیراشباع در رژیم غذایی مدیترانه‌ای است. تولید جهانی زیتون به 1.500.000 تن در سال می‌رسد. این ماده غذایی به‌دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد جزئی جدایی‌ناپذیر از رژیم غذایی مدیترانه‌ای محسوب می‌شود. به‌طور کلی، روش‌های فراوری زیتون برای حذف تلخی ناشی از ترکیبات فنلی،‌ هیدروکسی تیروزول و اولئوروپئین مورداستفاده قرار می‌گیرند. فراوری زیتون با استفاده از آب نمک، روش‌های سنتی دیگر مانند نمک‌زدایی و کراکینگ، فراوری صنعتی مانند هوادهی انجام می‌شود.

میکروارگانیسم‌ها نقش مهمی در تولید ترکیبات طبیعی به‌ویژه درزمینه رایحه‌های غذایی دارند. هدف اولیه از فراوری زیتون،‌ دستیابی به اثر نگهداری و حفظ خواص ارگانولپتیکی (بافت، طعم، بو، رنگ و مطلوبیت کل آن) محصول نهایی است.

فراوری زیتون شامل مراحل مختلفی است که پس از شستشو و ضدعفونی کردن، محصول نهایی در دمای پایین نگهداری شده یا با استفاده از بسته‌بندی در خلاء یا اتمسفر اصلاح‌شده (MAP) بسته‌بندی می‌شود. این تکنیک‌ها رشد قارچ‌ها را کنترل می‌کنند و درنتیجه پتانسیل تولید مایکوتوکسین (سموم قارچی) را به حداقل می‌رسانند. استفاده از ذخیره‌سازی در دمای پایین )

 

ویژگی زیتون

ویژگی‌های زیتون

 

 

روش‌های افزایش عمر مفید زیتون

یکی از روش‌های افزایش عمر مفید زیتون، استفاده از پوشش‌های خوراکی است. این پوشش‌ها از دیرباز برای حفظ و افزایش عمر مفید میوه‌ها و سبزیجات تازه مورداستفاده قرار می‌گرفتند. در این روش،‌ غشای نیمه‌تراوا (با نفوذپذیری انتخابی) بر روی سطح تشکیل می‌شود که تنفس را سرکوب کرده، از دست دادن رطوبت را کنترل می‌کند و عملکردهای دیگری را ارائه می‌دهد. استفاده از پوشش روی محصولات کشاورزی تازه معمولاً با روش غوطه‌وری یا پاشش انجام می‌شود. مواد مورداستفاده در فیلم‌ها و پوشش‌های خوراکی پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها و لیپیدها بوده که شامل موم‌ها و رزین‌های طبیعی هستند. علاوه بر این، امولسیفایرها (ماده یا ترکیبی که به‌عنوان تثبیت‌کننده امولسیون‌ها استفاده می‌شود) و نرم‌کننده‌ها برای بهبود عملکرد پوشش اضافه می‌شوند. فیلم‌ها و پوشش‌های خوراکی می‌توانند به‌عنوان حامل افزودنی‌های غذایی ازجمله رنگ‌ها، عوامل طعم‌دهنده، آنتی‌اکسیدان‌ها یا ترکیبات ضدمیکروبی عمل کنند. موفقیت یک پوشش خوراکی برای رفع نیازهای خاص سبزیجات و میوه‌های تازه و کم‌فراوری‌شده به خاصیت بازدارندگی آن در برابر رطوبت، اکسیژن و دی اکسید کربن بستگی دارد.

روش دیگر افزایش عمر مفید زیتون، بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح‌شده (MAP) است. این روش، یکی از مهم‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی است که کیفیت طبیعی را حفظ می‌کند و عمر نگهداری میوه‌ها و سبزیجات را افزایش می‌دهد. تغییر غلظت دی اکسید کربن و اکسیژن در بسته‌ها می‌تواند با کاهش تنفس و از بین بردن اتیلن تولیدشده توسط زیتون در طول ذخیره‌سازی، به حفظ تازگی و ظاهر محصولات تازه کمک کنند.

مطالعه‌ای بر روی بسته‌بندی زیتون در هوای معمولی، گاز نیتروژن و دی اکسید کربن انجام شد. نتایج نشان دادند هوای معمولی نگهدارنده خوبی برای زیتون‌های پوشش داده شده بوده‌ است. همچنین بسته‌بندی زیتون در اتمسفر اصلاح‌شده حاوی 80٪ دی اکسید کربن و 20٪ هوای معمولی باعث حفظ ویژگی‌های کیفی زیتون به جز رنگ آن شده است. درحالی‌که بسته‌بندی در اتمسفر اصلاح‌شده حاوی 100٪‌ نیتروژن باعث حفظ رنگ زیتون شده است اما سفتی آن را حفظ نکرده است.

 

روش‌های افزایش عمر مفید زیتون

 

بسته بندی زیتون با استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده می تواند فعالیت های میکروارگانیسم ها را در محصول متوقف کرده و به حفظ کیفیت محصول کمک کند ، در این روش رشد کپک یا سفیدک و سایر میکروارگانیسم ها در محصول کنترل می گردد ، ماندگاری افزایش یافته و رنگ و بافت محصول نیز حفظ می گردد.

برای نگهداری زیتون دمای پایین و اسیدیته محصول بسیار اهمیت دارد ، بهترین دما برای نگهداری زیتون 5 درجه سانتی گراد می باشد و اسیدیته محصول نیز باید کمتر از 3.5 و بیشتراز 0 باشد، رعایت این نکات در افزایش ماندگاری محصول تاثیر مستقیم دارد.

 

روش‌های بسته‌بندی زیتون‌

شرایط نگهداری زیتون در افزایش ماندگاری ، حفظ رنگ و استحکام محصول نقش بسزایی دارد. از این رو انتخاب روش مناسب برای بسته بندی این محصول حائز اهمیت می باشد.

بسته‌بندی زیتون‌ راهی برای بهبود ارزش اقتصادی آن و گسترش بازار است. زیتون‌ به‌صورت فله‌ای به بازارهای داخلی عرضه شده یا به خارج از کشور صادر می‌شود. به‌طور کلی این محصول پرطرفدار در ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی، قوطی‌ها و کیسه‌های پلی اتیلن، آلومینیومی یا چندلایه بسته‌بندی می‌شود. این مواد با آب نمکی پر می‌شوند که حاوی تنظیم‌کننده‌های pH، نگهدارنده‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، افزودنی‌های ضد نرم‌کننده و در برخی موارد گازهایی مانند دی اکسید کربن یا نیتروژن هستند. متعاقباً، پاستوریزاسیون یا استریل کردن برای تثبیت محصول ازنظر میکروبیولوژیکی استفاده می‌شود.

 

روش‌های بسته‌بندی زیتون‌

 

در بسته‌بندی‌های وکیوم، محصول در بسته‌ای با نفوذپذیری کم اکسیژن قرار می‌گیرد، هوا تخلیه شده و بسته‌بندی آب‌بندی می‌شود. بااین‌حال، اتمسفر بسته می‌تواند به‌دلیل متابولیسم میکروبی و واکنش‌های شیمیایی درون غذای بسته‌بندی‌شده تغییر کند. اکسیژن از محیط خارجی می‌تواند به بسته‌بندی نفوذ کند (در صورتی که بسته بندی توسط دستگاه های شرکت استیل غرب آسیا و فیلم و ظرف نفوذ ناپذیر صورت گرفته باشد امکان ورود و خروج گاز ها بعد از بسته بندی وجود نخواهد داشت). بنابراین، با گذشت زمان، اتمسفر موجود در بسته ممکن است با اتمسفر اصلی تفاوت داشته باشد.

بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح‌شده یکی از مهم‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی است. این روش شامل ایجاد فضایی متشکل از گاز دی اکسید کربن، اکسیژن یا نیتروژن در بسته، تنظیم فرایند رسیدن محصول، افزایش عمر مفید، کنترل یا کاهش فساد میکروبی در طول ذخیره‌سازی و توزیع است.

میوه‌ها و سبزیجات تازه پس از برداشت نیز به تنفس خود ادامه می‌دهد. در طول بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح‌شده، مقدار اکسیژن موجود در بسته کاهش می‌یابد تا تنفس نیز آهسته‌تر انجام شود. کاهش بیش‌ازحد مقدار اکسیژن در بسته‌بندی باعث می‌شود متابولیسم تخمیری جایگزین متابلویسم هوازی طبیعی شده و باعث ایجاد بو و طعم بد در ماده غذایی می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهند غوطه‌ور کردن زیتون در محلول‌های ضدمیکروبی قبل از بسته‌بندی و نگهداری آن‌ها تحت‌ فشار در اتمسفر دی اکسید کربن، در دمای 4 درجه سانتی‌گراد، فعالیت میکروبی را به‌طور مؤثر کنترل کرده، تولید مایکوتوکسین‌ها را به حداقل می‌رساند و ویژگی‌های کیفی محصولات بسته‌بندی‌شده را حفظ می‌کند.

بسته‌بندی زیتون با استفاده از روش اتمسفر اصلاح‌شده یا مپ می‌تواند باعث حفظ کیفیت، افزایش ماندگاری محصول، ظاهر زیباتر، کاهش هزینه‌های تولید، حذف نگهدارنده های شیمیایی، ذخیره‌سازی و حمل آسان شود. بااین‌وجود، هزینه‌های ماشین‌آلات بسته‌بندی، گازهای مورداستفاده، مواد بسته‌بندی و تجهیزات تحلیلی برای اندازه‌گیری مخلوط‌های گازی از معایب روش اتمسفر اصلاح‌شده هستند. بطورکلی مزایای بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده بسیار بیشتر از معایب آن می باشد.

بسته بندی زیتون در ظروف خاص یا پاکت های وکیوم چمبر توسط دستگاه های سیل وکیوم و وکیوم چمبر علاوه بر حفظ خواص ارگانولپتیکی محصول و افزایش ماندگاری بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی منجر به حمل و نقل آسان و بدون نشتی، افزایش سرعت بسته بندی، افزایش زیبایی و بهداشت محصول و همچنین تمایز برند شما از سایر تولید کننده ها می گردد.

 

مزایای بسته‌بندی زیتون با استفاده از روش اتمسفر اصلاح‌شده

بسته‌بندی زیتون با استفاده از اتمسفر اصلاح‌شده مزایای زیادی دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

  •       حفظ تازگی و افزایش عمر مفید محصول
  •       حفظ سفتی، رنگ، بوی طبیعی زیتون
  •       جلوگیری از فساد و به تأخیر انداختن فرایند نرم شدن زیتون
  •       جلوگیری از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها
  •       افزایش فروش محصولات و جذب مشتری بیشتر
  •       حمل راحت‌تر و کاهش ضایعات محصول
  •       کاهش هزینه‌های تولید و نگهداری
  •       حفظ کیفیت محصول

 

مواد مورد استفاده در بسته‌بندی زیتون

مواد مورداستفاده در بسته‌بندی زیتون شامل موارد زیر هستند:

  •       ظروف پلاستیکی: ظروف پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن (PP) و ...
  •       ظروف فلزی: قوطی‌های فلزی ازجمله آلومینیوم و قوطی‌های چندلایه
  •       ظروف شیشه‌ای
  •       کیسه‌های پلاستیکی: کیسه‌های پلی اتیلن
  •       فیلم‌های پوشش‌دهنده سطح ظروف بسته‌بندی‌شده: فیلم‌های پلاستیکی، متالایز، آنتی‌فاگ، آلومینیومی

 

انواع مختلف دستگاه‌های بسته‌بندی زیتون

شرکت استیل غرب آسیا یکی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌بندی زیتون است. این شرکت به تولید دستگاه‌های مختلف برای بسته‌بندی زیتون می‌پردازد. نوع دستگاه‌ها به میزان ظرفیت تولید بستگی دارد. روند کار انواع مختلف دستگاه‌های بسته‌بندی زیتون در ادامه توضیح داده شده‌اند:

 

دستگاه بسته‌بندی تری سیلر اتوماتیک

یکی از دستگاه‌های بسته‌بندی زیتون، دستگاه بسته‌بندی تری سیلر اتوماتیک است که توسط شرکت استیل غرب آسیا تولید می‌شود. این دستگاه به‌صورت کاملاً اتوماتیک و با دقت و سرعت بالا به بسته‌بندی محصولات در ظروف پلاستیکی می‌پردازد. مراحل کار دستگاه به شرح زیر می‌باشند:

  1. در ابتدا ظرف‌های از پیش ‌ساخته‌شده به‌صورت اتوماتیک یا دستی بر روی دستگاه قرار می‌گیرند و محصول به‌صورت اتوماتیک یا دستی، به داخل آن‌ها بارگذاری می‌شود.
  2. سپس ظرف‌های حاوی محصول به داخل قالب دستگاه هدایت می‌شوند و بسته‌بندی به‌صورت معمولی و یا با بهره‌گیری از روش اتمسفر اصلاح‌شده انجام می‌شود و فیلم بر روی ظرف دوخت می‌شود.
  3. پس از این قسمت، ظروف بسته‌بندی‌شده می‌توانند به قسمت جت پرینتر (تاریخ‌زن) و یا برچسب‌زن هدایت شوند و پس از انجام مراحل ذکرشده، در انتها بر روی میز گردان تجمع پیدا نمایند.

تجهیزات جانبی مورداستفاده برای خط تولید این دستگاه شامل:

  •       ظرف‌گذار اتوماتیک
  •       تونل یووی
  •       دستگاه تبدیل‌کننده یک ردیف به چند ردیف و برعکس
  •       پرکن‌ها
  •       دستگاه ردیف‌کن اتوماتیک
  •       درب‌گذار اتوماتیک
  •       میز ترافیک
  •       متال دیتکتور
  •       سیستم‌های کنترل‌کننده وزن

 

دستگاه بسته‌بندی تری سیلر اتوماتیک و نیمه اتوماتیک زیتون

 

دستگاه بسته‌بندی تری سیلر نیمه‌اتوماتیک

روش کار دستگاه بسته‌بندی نیمه‌اتوماتیک میز روتاری شرکت استیل غرب آسیا به صورت زیر است:‌

  •       پس‌ازآنکه اپراتور ظروف پرشده از محصول را بر روی قالب دستگاه قرار می‌دهد، میز آن را 180 درجه می‌چرخاند.
  •       سپس اپراتور با فشردن کلیدها، فرمان بسته‌بندی را به دستگاه اعلام می‌کند.

 

دستگاه سیل رومیزی

دستگاه بسته‌بندی سیل رومیزی برای بسته‌بندی انواع محصولات غذایی داخل ظروف پلاستیکی به کار می‌رود. این دستگاه به‌دلیل ابعاد کوچک در فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و بسته‌بندی‌های خانگی کاربرد فراوان دارد.

در این دستگاه قرار دادن ظرف‌ها به داخل قالب و خارج کردن محصولات بسته‌بندى‌شده از دستگاه و فشار وارد کردن جهت دوخت فیلم بر روی دهانه ظرف، به‌صورت دستی و توسط اپراتور صورت مى‌گیرد.

 

دستگاه ترموفرمینگ

یکی دیگر از دستگاه‌های تولیدی شرکت استیل غرب آسیا برای بسته‌بندی زیتون، دستگاه ترموفرمینگ است. روش کار این دستگاه به‌صورت زیر می‌باشد:

  •       دستگاه ترموفرمینگ می‌تواند محصولات را در داخل ظروف پلاستیکی بسته‌بندی کند. تفاوت این دستگاه با دستگاه‌های تری‌سیلر (سیل وکیوم) در این است که ترموفرمینگ ظرف را هم می‌سازد. فیلم در دستگاه قرار می‌گیرد و سپس توسط قالب فرم، فرم‌دهی می‌شود. در قسمت بعد بسته‌بندی شکل می‌گیرد و درنهایت بسته در قالب آخر برش می‌خورد.
  •       این دستگاه می‌تواند مجهز به انواع پرکن‌ها باشد. بعد از پر شدن محصول به داخل ظروف، آن‌ها به قالب سیل هدایت می‌شوند و درصورت نیاز، وکیوم و تزریق گاز صورت می‌گیرد همچنین پس از این مرحله از کار، فیلم بر روی ظرف دوخت می‌گردد و در مرحله بعدی عملیات برش انجام شده و ظروف از دستگاه خارج می‌شود.
  •       پس از این مرحله دستگاه ردیف‌کن اتوماتیک، جت پرینتر و میز ترافیک قرار می‌گیرند تا خط بسته‌بندی را کامل نمایند.

 

دستگاه وکیوم چمبر

بسته بندی زیتون داخل پاکت های سه طرف دوخت پلاستیکی، متالایز یا آلومینیومی نیز انجام می شود، برای بسته بندی زیتون داخل پاکت از دستگاه وکیوم چمبر استفاده می شود. این دستگاه در شرکت استیل غرب آسیا بصورتی طراحی شده است که سرم یا محلول زیتون در هنگام بسته بندی از داخل پاکت خارج نگردد.

 

دستگاه وکیوم چمبر زیتون

 

نحوه کار دستگاه وکیوم چمبر:

  •       محصول بصورت دستی داخل پاکت های وکیوم چمبر پر می شود.
  •       پاکت پر شده توسط اپراتور روی یک سمت کابین دستگاه قرار میگیرد.
  •       کابین توسط اپراتور جابجا شده و روی قسمتی که پاکت ها چیده شده اند قرار میگیرد، تنظیمات از قبل روی صفحه کنترل لمسی دستگاه انجام می شود مثل میزان وکیوم، تزریق گاز و غیره...
  •       در حین اینکه یک سمت کابین در حال بسته بندی است، پاکت ها در سمت دیگر توسط اپراتور  جاگذاری می شوند، این امکان منجر به افزایش سرعت و راندمان کار می گردد.

دستگاه وکیوم چمبر دارای پمپ وکیوم 100 متر مکعب می باشد و می تواند وکیوم را تا حدی انجام دهد که پاکت کامل به محصول بچسبد این مورد قابل تنظیم می باشد.

 

قیمت دستگاه بسته‌بندی زیتون

قیمت دستگاه‌های مختلف تولید شرکت استیل غرب آسیا تحت تأثیر عوامل مختلف متغیر است. این عوامل عبارت‌اند از:

  •       حجم و سرعت تولید محصولات
  •       نوع محصولات تولیدی
  •       روش بسته‌بندی مورداستفاده
  •       سایز و اندازه دستگاه
  •       تجهیزات جانبی موردنیاز

بنابراین پیش از خرید محصول، به بررسی اطلاعات موردنیاز بپردازید و براساس میزان تولید شرکت خود و نیازهای تولیدی به انتخاب دستگاهی مناسب بپردازید. پس از در نظر گرفتن تمام موارد مربوط به دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت دستگاه موردنظر را جویا شوید. آن‌ها در اسرع وقت به برآورد قیمت می‌پردازند و شرایط پرداخت را به شما اعلام می‌کنند.

 

انتخاب بهترین دستگاه بسته‌بندی زیتون

مهم‌ترین قدم پیش از خرید دستگاه، تعیین نیازهای شرکت، کسب اطلاعات درخصوص دستگاه‌های مختلف و آشنایی با شرکت‌های تولیدی معتبر است. بنابراین پیش از خرید دستگاه یا راه‌اندازی خط تولید به مطالعه دستگاه‌های مختلف، روند کار آن‌ها، مشورت با کارشناسان و ... بپردازید.

شرکت استیل غرب آسیا یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های بسته‌بندی است. دستگاه‌های تولیدی این شرکت در سایزها، شکل‌ها و قیمت‌های مختلف موجود هستند.

یکی از خدمات شرکت استیل غرب آسیا مشاوره درزمینه خرید دستگاهی با کیفیت بالا و متناسب با نیازها و بودجه شما است. بنابراین پیش از سفارش دستگاه با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های کافی در اختیار شما قرار دهند. آن‌ها درخصوص موارد زیر از شما سؤال می‌پرسند:

 

انتخاب بهترین دستگاه بسته‌بندی زیتون

 

  • حجم تولید: حجم تولید شرکت شما نوع دستگاه موردنیاز را مشخص می‌کند. به‌عنوان مثال برای حجم تولید بالا به دستگاه‌های بسته‌بندی اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک نیاز خواهید داشت و برای حجم تولید پایین دستگاه‌های سیل خانگی مناسب هستند.
  • نوع محصول: نوع محصول دستگاه موردنظر را تعیین می‌کند. به‌عنوان مثال برای بسته‌بندی نوشیدنی به دستگاه پرکننده مایع نیاز دارید تا بتوانید سیلندر گاز نیتروژن را با آن ادغام کنید.
  • تجهیزات جانبی موردنیاز: تجهیزات جانبی موردنیاز نیز جزو مهم‌ترین عوامل در هنگام سفارش دستگاه هستند. در برخی موارد شرکت‌ها تجهیزاتی سفارش می‌دهند که در طول روند بسته‌بندی کارایی زیادی ندارند یا نبود آ‌ن‌ها تأثیری بر سرعت تولید نمی‌گذارد. در این موارد کارشناسان ما وارد عمل می‌شوند و تجهیزات جانبی موردنیاز و کاربردی‌تر را به شما معرفی می‌کنند.
  • بودجه شرکت: بودجه شرکت برای خرید دستگاه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب دستگاه است. در برخی موارد بودجه‌ای که برای خرید دستگاه در نظر گرفته‌اید بسیار کم است و قادر به خرید دستگاهی با کیفیت بالا نخواهید بود. در این شرایط کارشناسان ما بهترین دستگاه را متناسب با بودجه شما معرفی می‌کنند. به‌علاوه می‌توانید با حذف برخی تجهیزات جانبی، دستگاهی با کیفیت بالاتر تهیه کرده و تجهیزات جانبی را در طول روند بسته‌بندی خریداری و به دستگاه اصلی اضافه کنید.
  • روش بسته‌بندی موردنظر: روش بسته‌بندی نیز موردی مهم در هنگام انتخاب دستگاه بسته‌بندی است. در برخی موارد روش اتمسفر اصلاح‌شده تأثیر قابل‌توجهی بر ظاهر و کیفیت محصول می‌گذارد. بنابراین استفاده از آن باعث فروش بالاتر و جذب مشتری بیشتر می‌شود. اما گاهی‌اوقات روش اتمسفر اصلاح‌شده برای بسته‌بندی محصول موردنظر شما موردنیاز نیست. بنابراین درخصوص نوع محصول و روش بسته‌بندی از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

منابع

researchgate.net

cdn.intechopen

frontiersin.org

globalsciencebooks

 


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید