دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد - انواع و قیمت خرید

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد - انواع و قیمت خرید

مدت مطالعه: دقیقه
۱۶ دی ۱۴۰۲
0

بسته‌بندی ساندویچ سرد با استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده باعث بهبود ماندگاری و کیفیت ساندویچ می شود. این روش که با دستگاه سیل وکیوم انجام می شود، اتمسفر داخل بسته‌بندی را با ترکیب دقیقی از گازها تغییر می‌دهد.

اهمیت بسته بندی ساندویچ سرد

بسته‌بندی مواد غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد و این مسئله از جنبه‌های مختلفی در سلامتی، بهداشت، محیط زیست و راحتی مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد.
اولین اهمیت بسته‌بندی ساندویچ سرد مربوط به حفظ بهداشت و کیفیت این محصول است. بسته‌بندی به عنوان یک لایه محافظ برای ساندویچ عمل کرده و از تماس مستقیم با دستان یا هر گونه ذرات خارجی، انتقال آلودگی ها از جمله میکروب ها، ذرات گرد و غبار ، حشرات و سایر عوامل فیزیکی آسیب زا می شود.
همچنین نحوه بسته بندی به بهبود حمل و نقل ساندویچ از محل تهیه به محل مصرف کمک می‌کند. استفاده از ظروف سبک و مقاوم در برابر شکستن باعث حمل و نقل آسان تر شده، بنابراین مصرف‌کننده می‌تواند ساندویچ خود را به راحتی و بدون مشکل به هر مکانی همراه خود ببرد.
ظروف پلاستیکی قابل بازیافت هستند و استفاده از آنها در بسته‌بندی ساندویچ، می‌تواند موجب کاهش تولید زیاد زباله‌های غیرقابل تجزیه گردد و آلودگی های زیست محیطی را به حداقل ممکن برساند. همچنین، از جنبه اقتصادی نیز استفاده از ظروف بازیافتی می‌تواند به کاهش هدررفت مواد اولیه منجر شود.
در نتیجه، بسته‌بندی ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی نه تنها به بهبود بهداشت و کیفیت غذا کمک می‌کند بلکه به جلوگیری از آلودگی میکروبی، راحتی مصرف‌کننده و حفاظت از محیط زیست نیز کمک می‌نماید.

 

پک بسته بندی برگر و سالاد

 

بسته بندی ساندویچ سرد به روش مپ (MAP)

بسته‌بندی ساندویچ سرد با استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده یک فناوری پیشرفته است که بهبود ماندگاری و کیفیت ساندویچ را ارتقاء می‌دهد. این روش، اتمسفر داخل بسته‌بندی را با ترکیب دقیقی از گازها تغییر می‌دهد تا به طولانی‌تر شدن عمر مفید محصول کمک کند. در ادامه به اهمیت و مزایای بسته‌بندی ساندویچ سرد به روش اتمسفر اصلاح شده پراخته می شود:

  • حفظ تازگی و کیفیت محصول: بسته بندی با روش اتمسفر اصلاح شده با اصلاح درصد گاز های داخل بسته بندی موجب حفظ خواص ارگانولپتیکی (عطر، طعم و رنگ )، کیفیت و در نهایت تازگی محصول می گردد.
  • افزایش ماندگاری: روش اتمسفر اصلاح شده باعث افزایش 2 الی 4 برابری ماندگاری ساندویچ سرد می شود. عدم تماس با اکسیژن به جلوگیری از فرایند اکسیداسیون مواد غذایی کمک می‌کند، که در نتیجه، مدت زمان مصرف محصول را افزایش می‌دهد.
  • حفظ بافت محصول: اتمسفر اصلاح شده باعث حفظ و بهبود بافت ساندویچ می‌شود. این روش، از تغییرات شیمیایی و فیزیکی در غذا جلوگیری می‌کند و برای مصرف‌کننده تجربه مطلوبی از ساندویچ را فراهم می‌کند.
  • حفظ بهداشت و سلامت: حفظ بهداشت و سلامت مصرف‌کننده یکی از مزایای اصلی این روش است. عدم تماس با هوا و میکروب‌های محیطی موجب کاهش خطر آلودگی غذا و انتقال بیماری‌ها می‌شود.
  • کاهش هدررفت غذا: با افزایش ماندگاری ساندویچ، احتمال هدررفت غذا نیز کاهش می‌یابد. این موضوع به اقتصادی‌تر شدن فرآیند تولید، توزیع، و مصرف غذا کمک می‌کند.
  • تاثیرات محیطی ملایم‌تر: استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده باعث کاهش میزان زباله‌های پلاستیکی مرتبط با بسته‌بندی می‌شود، زیرا این بسته‌بندی‌ها قابل بازیافت هستند و می‌توانند تا حد زیادی به حفظ محیط زیست کمک کنند.

بسته بندی ساندویچ سرد به روش MAP (Modified atmosphere packaging) توسط دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم استیل غرب آسیا بدون خطا و با دقت بالا انجام می شود.
در کل، بسته‌بندی ساندویچ سرد به روش اتمسفر اصلاح شده نه تنها به بهبود ماندگاری و کیفیت غذا کمک می‌کند بلکه به بهداشت و سلامت، کاهش هدررفت غذا و حفاظت از محیط زیست نیز کمک اساسی میکند.

چگونه بدون نگهدارنده شیمیایی ماندگاری محصول غذایی خود را افزایش دهیم

برای افزایش ماندگاری مواد غذایی با روش های طبیعی راهکارهای مختلفی وجود دارد، در ادامه به روش های نگهداری ساندویچ سرد بدون استفاده از مواد شیمیایی می پردازیم:

  • انتخاب مواد غذایی با کیفیت بالا و تازه می‌تواند ماندگاری ساندویچ را افزایش دهد. مواد تازه کمترین میزان باکتری و میکروب را دارند که می‌تواند به تازگی و سلامت غذا کمک کند.
  • ساندویچ را در دمای مناسب و یخچال نگه دارید. دماهای پایین می‌توانند رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها را کند کنند و ماندگاری را افزایش دهند.
    بسته‌بندی بهداشتی و مناسب می‌تواند از محصول در مقابل هوا، نور و رطوبت محافظت کند و در افزایش ماندگاری ساندویچ تاثیر مثبت داشته باشد، استفاده از مواد
  • بسته‌بندی با خواص نگهدارنده مانند ظرف و فیلم های نانو نیز می تواند تاثیر بسزایی در افزایش ماندگاری داشته باشد.
  • یکی دیگر از روش های افزایش ماندگاری مواد غذایی بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده می باشد. این نوع بسته بندی توسط دستگاه های سیل وکیوم و وکیوم چمبرقابل اجرا می باشد. ابتدا وکیوم صورت میگیرد و هوای داخل بسته بندی خارج می شود و در ادامه تزریق درصد مناسبی از گاز های دی اکسید کربن و نیتروژن به داخل بسته بندی انجام می شود، این گاز ها هیچ تاثیری بر روی ماده غذایی ندارند و صرفا موجب افزایش ماندگاری و حفظ خواص ارگانولپتیکی محصول می گردند. برای ساندویچ سرد معمولا 30% CO2 و 70% N2 مورد استفاده قرار میگیرید، البته این درصد ها با توجه به مواد اولیه ی ساندویچ متفاوت است.
  • وکیوم ساندویچ سرد نیز می تواند در حفظ تازگی و ماندگاری محصول تاثیر بسزایی داشته باشد، زیرا با خارج کردن مقدار مناسبی از گاز اکسیژن رشد میکروارگانیسم های هوازی مانند انواع قارچ ها دچار اختلال شده و همچنین محصول دچار واکنش هایی از قبیل اکسیداسیون نمی شود.

افزایش زیبایی بسته بندی توسط دستگاه های سیل وکیوم

بسته‌بندی، به عنوان یک عنصر کلیدی در جذابیت و جلب توجه مصرف‌کننده به محصولات اهمیت خاصی دارد. به منظور افزایش زیبایی بسته‌بندی ساندویچ در ظروف پلاستیکی، ابتدا باید به جنبه‌های بصری محصول توجه کرد تا مصرف‌کننده با اولین نگاه به بسته‌بندی متوجه شود که این محصول نه تنها از لحاظ کیفیت و بهداشت بلکه از نظر ظاهری نیز برتری دارد. در ادامه، برخی از راهکارها و ایده‌ها برای افزایش زیبایی بسته‌بندی ساندویچ در ظروف پلاستیکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  1.  استفاده از طراحی جذاب: طراحی بسته‌بندی با الهام از عناصر گرافیکی جذاب و خلاقانه می‌تواند توجه مصرف‌کننده را جلب کند. استفاده از رنگ‌های زنده، الگوها، و تصاویر جذاب می‌تواند زیبایی بسته‌بندی را افزایش دهد.
  2.  استفاده از مواد نوآورانه: انتخاب مواد پلاستیکی نوآورانه و با کیفیت بالا می‌تواند زیبایی بسته‌بندی را تضمین کند. مواد با درخشندگی و شفافیت بالا یا حتی مواد با فرم‌ها و ساختارهای خاص می‌توانند جذابیت بصری را افزایش دهند.
  3.  استفاده از تکنولوژی چاپ پیشرفته: تکنولوژی‌های چاپ پیشرفته مانند چاپ دیجیتال و چاپ فوتوگرافی می‌توانند به خلق الگوها، تصاویر باکیفیت، و متنوعی کمک کنند. این تکنولوژی‌ها امکان چاپ بر روی سطوح مختلف پلاستیک را فراهم می‌کنند.
  4.  استفاده از ظروف با شکل و رنگ متفاوت: ظروف متفاوت با اشکال نوآورانه و خاص باعث تمایز محصول از سایر رقبا می شود، بسته بندی ظروف با اشکال خاص توسط دستگاه های سیل وکیوم شرکت استیل غرب آسیا امکان پذیر می باشد.
  5.  ارتقاء ارتباط بصری با محتوا: استفاده از تصاویری جذاب از محتوای ساندویچ و مواد استفاده شده، می‌تواند ارتباط بصری قوی‌تری بین مصرف‌کننده و محصول ایجاد کند.
  6.  توجه به جزئیات نهایی: جزئیات نهایی بسته‌بندی، مانند استفاده از لوگوها، شکل‌ها، و الگوهای منحصر به فرد، می‌توانند تاثیر چشم‌گیری در زیبایی نهایی بسته‌بندی داشته باشند.


با توجه به این نکات، افزایش زیبایی بسته‌بندی ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی نه تنها به جلب توجه مصرف‌کننده کمک می‌کند بلکه تجربه خرید مثبت و لذت بخشی را حاصل می کند که منجر به بدست آوردن مشتریان وفادار می گردد.

 

بسته بندی ساندویچ

 

 

بسته بندی ساندویچ مثلثی

اهمیت بهداشت در بسته بندی ساندویچ سرد

حفظ بهداشت باید از ابتدای تولید و فرآوری تا آخرین بخش تولید یعنی بسته بندی رعایت شود، از آنجایی که ایمنی مواد غذایی و سالم بودن آنها با امنیت غذایی مصرف کننده در ارتباط است از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. رعایت نکردن بهداشت در تولید، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی از جمله ساندویچ سرد موجب آلودگی محصول نهایی و در نهایت مسمومیت غذایی مصرف کننده می گردد.
به دلیل استفاده از مواد اولیه خام و پخته شده متنوع در ساندویچ سرد حفظ موارد بهداشتی در تولید و بسته بندی این محصول از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین توصیه می شود در حین تولید اپراتورها حتما از کلاه، دستکش و ماسک استفاده کننده و تا حد ممکن از نیروی انسانی کمتری استفاده شود، برای این مورد در انتهای فرآیند تولید یعنی قسمت بسته بندی می توان از دستگاه های بسته بندیی استفاده کرد که نیاز به کمترین نیروی انسانی را دارند.
همچنین استفاده از ظرف و فیلم پلاستیکی بهداشتی و فود گرید تاثیر بسزایی در کم کردن آلودگی محصول دارد، برای مطمئن شدن از بهداشتی بودن ظروف می توان از تونل UV شرکت استیل غرب آسیا جهت استریل کردن ظروف خالی و از بین بردن بار میکروبی ظرف استفاده کرد. از طرفی نوع بسته بندیی که انجام می شود و نشتی نداشتن بسته امر بسیار مهمی است که جلوی آلودگی های ثانویه را گرفته از محصول در مقابل عوامل خارجی مانند: ضربات فیزیکی،رطوبت، گرد و غبار، حشرات و عوامل بیولوژیکی محافظت می کند.
بسته بندی بهداشتی ساندویچ با استفاده از مواد ایمن و مطابق با استانداردهای بهداشتی، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با مقررات صنعتی و ایمنی تطابق پیدا کنند. این موضوع به حفظ اعتبار و اعتماد مشتریان نیز کمک می‌کند.
در نتیجه، بسته بندی بهداشتی ساندویچ سرد نه تنها نقش محافظتی و حمل و نقلی دارد بلکه به عنوان یک ابزار بازاریابی و ارتقاء تجربه مصرف‌کننده نیز اهمیت دارد. این نوع بسته بندی می‌تواند تأثیر مثبت بسزایی بر توسعه کسب و کارها و رضایت مشتریان داشته باشد.

 

خط بسته بندی ساندویچ

دستگاه های بسته بندی ساندویچ سرد

برای بسته بندی ساندویچ بسته به نوع پوششی برای بسته بندی انتخاب شده است دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه به کاربرد انواع دستگاه ها پرداخته شده است.

  • دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک
  • دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک
  • دستگاه وکیوم چمبر
  • دستگاه پیلوپک
  • دستگاه ترموفرمینگ
  • دستگاه سیل رومیزی

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم اتوماتیک برای بسته بندی ساندویچ داخل ظروف با اشکال مختلف و با ظرفیت تولید بالا کاربرد دارد، قالب سیل این دستگاه قابل تغییر می باشد از این رو امکان بسته بندی محصول داخل دو یا چند نوع ظرف با ابعاد و اشکال مختلف را فراهم میکند و همچنین با بسته بندی محصول به روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) می توان بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی ماندگاری محصول را افزایش داد.
ویژگی های دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک شرکت استیل غرب آسیا:

  1. بسته بندی با ظرفیت بالا
  2. قابل سفارش با تجهیزات جانبی (ظرف گذار، تونل UV، پرکن، ردیف کن، میز گردان و...)
  3. استهلاک پایین
  4. استاندارد و بهداشتی
  5. ایمنی بالا
  6. قابل استفاده با انواع فیلم با جنس، ضخامت و طرح های مختلف
  7. سیل محکم و بدون نقص
  8. کاربری آسان
  9. دقت بالا در اجرای روش مپ

 

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

 

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی ساندویچ در ظرف با ظرفیت تولید پایین تر مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه به یک اپراتور جهت قرار دادن ظروف بر روی میز دستگاه، چرخاندن میز و مجدد جاگذاری ظروف پر شده در طرف دیگر میز نیاز دارد.
در دستگاه های سیل وکیوم قابلیت بسته بندی انواع ظروف پلاستیکی و آلومینیومی، با روش مپ یا فقط با وکیوم وجود دارد.

ویژگی های دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک شرکت استیل غرب آسیا:

  1. بسته بندی با ظرفیت متوسط
  2. استهلاک پایین
  3. قابلیت تعویض قالب
  4. استاندارد و بهداشتی
  5. ایمنی بالا
  6. سیل محکم و بدون نقص
  7. کاربری آسان
  8. دقت بالا در اجرای روش مپ

 

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

دستگاه وکیوم چمبر

دستگاه وکیوم چمبر برای بسته بندی ساندویچ سرد داخل پاکت های سه طرف دوخت با وکیوم و یا بسته بندی به روش مپ مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه وکیوم چمبر شرکت استیل غرب آسیا دو کابینه می باشد از این رو ظرفیت تولید بالاتری دارد. این دستگاه دارای پمپ وکیوم 100 متر مکعب می باشد از این رو وکیوم را با بالاترین درصد می تواند انجام دهد تا جایی که پاکت یا پوشش کاملا به محصول بچسبد (این مورد قابل تنظیم می باشد).

ویژگی های دستگاه بسته بندی وکیوم چمبر شرکت استیل غرب آسیا :

  1. استهلاک پایین
  2. استاندارد و بهداشتی
  3. ایمنی بالا
  4. بسته بندی محکم و بدون نقص
  5. کاربری آسان
  6. دقت بالا در اجرای روش مپ
  7. قابلیت بسته بندی انواع پاکت با جنس (پلاستیک، آلومینیوم و متالایز)، ضخامت و طرح های مختلف

دستگاه پیلوپک

دستگاه های بسته بندی پیلوپک برای بسته بندی ساندویچ سرد داخل پوشش های پلاستیکی یا متالایز استفاده می شوند. این دستگاه ها بسته به مدلشان می توانند تزریق گاز انجام دهند اما بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده با این دستگاه ها قابل اجرا نیست زیرا برای اجرای صحیح این روش باید ابتدا وکیوم انجام شود و در شرایطی تحت خلاء تزریق گاز به داخا بسته بندی صورت گیرد.

 

بسته بندی ساندویچ

 

دستگاه ترموفرمینگ

دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ ابتدا ظرف را می سازد سپس محصول داخل ظرف بارگذاری شده و در مرحله بعدی بعد از وکیوم و تزریق گاز فیلم پلاستیکی یا متالایز روی ظرف سیل می شود. این دستگاه بصورت خطی است و امکان استفاده از تونلUV ، انواع پرکن و سایر تجهیزات جانبی بر روی این دستگاه وجود دارد، البته محصولاتی مثل ساندویچ به صورت دستی باید داخل ظرف قرار گیرد و پرکن برای این قبیل محصولات استفاده نمیشود.
ویژگی های دستگاه ترموفرمینگ شرکت استیل غرب آسیا:

  1. بسته بندی با ظرفیت بالا
  2. قابل سفارش با تجهیزات جانبی (ظرف گذار، تونل UV، پرکن، ردیف کن، میز گردان و...)
  3. استهلاک پایین
  4. شستشوی آسان، بدنه استیل و مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن
  5. ایمنی بالا
  6. قابل استفاده با انواع فیلم با جنس، ضخامت و طرح های مختلف
  7. سیل محکم و بدون نقص
  8. کاربری آسان
  9. دقت بالا در اجرای روش مپ

دستگاه سیل رومیزی

دستگاه سیل رومیزی در ابعاد کوچک طراحی شده تا در فروشگاه ها و خانه بتوان براحتی از این دستگاه جهت بسته بندی داخل ظروف پلاستیکی استفاده کرد. ظرف پر شده توسط اپراتور داخل قالب قرار میگیرد، فیلم توسط اپراتور روی ظرف کشیده می شود و اهرم به سمت پایین کشیده شده و بسته بندی انجام میشود.
این دستگاه قابلیت وکیوم و تزریق گاز ندارد.

ویژگی های دستگاه سیل رومیزی شرکت استیل غرب آسیا:

  1. بسته بندی با ظرفیت پایین
  2. شستشوی آسان، بدنه استیل و مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن
  3. استاندارد
  4. قابل استفاده با انواع فیلم با جنس و طرح های مختلف
  5. سیل محکم و بدون نقص
  6. کاربری آسان
  7. دارای یک قالب ثابت

 

دستگاه سیل رومیزی

برای بسته بندی ساندویچ سرد از چه ظروفی می توان استفاده کرد؟

جهت بسته بندی ساندویچ سرد از ظروف پلاستیکی با رنگ و اشکال مختلف می توان استفاده کرد، عموما ظروف پلاستیکی پلی پروپیلن (PP) برای بسته بندی ساندویچ کلاب و انواع مختلف ساندویچ استفاده می شود.
انواع ظروف پلاستیکی سیل پذیر:

  • ظروف پلی اتیلن ترفتالات (PET)
  • ظروف پلی وینیل کلرید (PVC)
  • ظروف پلی استایرن (PS)
  • ظروف پلی پروپیلن (PP)
  • ظروف پلی اتیلن (PE)


همچنین برخی از ظروف گیاهی قابلیت سیل پذیری دارند.

اگر شکل یا ابعاد ظرف مورد نظرتان را در بین ظروف روتین شرکت های تولید کننده ظرف پیدا نکردید می توانید قالب ظرف مدنظرتان را سفارش دهید، ابتدا ظرف شما مطابق با درخواستتان طراحی شده، توسط پرینتر سه بعدی نمونه اولیه تهیه می شود و بعد از تایید نهایی می توانید قالب ظرف مدنظرتان را به شرکت های تولید کننده ظرف سفارش دهید، در صورتی که این شکل را بصورت اختصاصی سفارش داده باشید هیچ تولید کننده دیگری اجازه استفاده از نمونه ظرف های شما را نخواهد داشت و محصول شما اختصاصی داخل ظروف مختص برند شما بسته بندی می گردد و برای مصرف کننده با سایر برند ها قابل تمایز است.

انواع فیلم برای بسته بندی ساندویچ سرد

جهت بسته بندی ساندویچ سرد، ساندویچ کلاب و انواع مختلف ساندویچ ها از جنس ها و ضخامت های مختلف فیلم بسته به جنس ظرف می توان استفاده کرد.

  • فیلم پلی اتیلن ترفتالات (PET)
  • فیلم پلی اتیلن (PE)
  • فیلم پلی پروپیلن (PP)
  • فیلم پلی پروپیلن کست (CPP)
  • فیلم پلیمر ترمو پلاستیک (BOPP)
  • پلی پروپیلن اورینت شده فیلم (OPP)
  • فیلم پلی استر (BOPET)
  • فیلم پلی الفین (POF)
  • فیلم پی وی سی (PVC)
  • فیلم متالایز
  • فیلم ضد مه (anti fog)
  • فویل های آلومینیومی
  • پاکت های وکیوم چمبر
  • فیلم پلی امید (PA)


برای اطلاعات بیشتر صفحه ظرف و فیلم استیل غرب آسیا رو مطالعه کنید.

قیمت دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم

قیمت دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم استیل غرب آسیا به ابعاد ظروف مشتری، آپشن ها و تجهیزات جانبی دستگاه ها بستگی دارد، جهت دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اقساطی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

شرکت دانش بنیان استیل غرب آسیا با در نظر گرفتن شرایط ویژه فروش جهت خرید بدون دغدغه تولید کننده ها آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.
جهت دریافت اطلاعات دقیق با کارشناسان ارتباط بگیرید.

 

نمونه بسته بندی‌های ساندویچ سرد

 

 بسته بندی ساندویچ سرد نمونه یک

 

 بسته بندی ساندویچ سرد نمونه دو

 

 بسته بندی ساندویچ سرد نمونه 3

 

 بسته بندی ساندویچ سرد نمونه چهار


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید