میزبان شما در نمایشگاه شیرینی و شکلات هستیم!

میزبان شما در نمایشگاه شیرینی و شکلات هستیم!

مدت مطالعه: دقیقه
۲۷ شهریور ۱۴۰۳
0

حضور استیل غرب آسیا در نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران

حضور استیل غرب آسیا در نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران

 

سلام و درود به همه عزیزان و مشتریان گرامی

خیلی خوشحالیم که شما رو به بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران که از فردا یعنی 28 شهریور ماه 1403 برگزار خواهد شد، دعوت کنیم.
نمایشگاهی پر از خوراکی های جذاب و خوشمزه با حضور بهترین شرکت های پیشروی این صنعت که قطعا زیبایی های خاصی را برای شما مخاطبین به همراه داره..

اگر بخواهیم کوتاه درباره این نمایشگاه بگیم باید اشاره کنیم که شاهد بزرگترین رخداد در حوزه شیرینی و شکلات و همچنین ماشین‌آلاتی که وابسته به این صنعت پر رونق و دوست داشتنی‌اند، هستیم. تا هم شما رو با بروزترین تولیدات این صنعت و دستگاه هایی که شرکت ها برای بهبود و کارایی هرچه بهتر  تولید و به عرصه نمایش میگذارند، بیشتر آشنا کنیم هم شما رو به جمع مشتریان خودمون اضافه کنیم.
ما شرکتی هستیم که تکیه بر تخصص و دانشی که داریم تونستیم به بسیاری از کسب و کار ها کمک کنیم و در روند تولید محصولات‌شون کارایی و راندمان رو به طور فزاینده ای افزایش بدیم و اومدیم اینجا که با قدرت، خودمون رو هم توی این صنعت نشون بدیم.

به همراه ما شرکت های فعال در این صنعت هم دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان عزیز قرار می‌دهند تا روند تقاضای بازار، و سمت‌و سوی رشد این صنعت رو پیدا کنند و بیشتر باهاش آشنا بشن که بتونن نوآوری های تازه ای رو برای جامعه فراهم کنند. این نمایشگاه رویدادیست که در آن‌ها تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، و علاقه‌مندان به صنعت شیرینی و شکلات گرد هم می‌آیند تا جدیدترین محصولات، تکنولوژی‌ها، و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

 

ما هم به عنوان اولین طراح و معتبرترین تولید کننده دستگاه های بسته بندی تری سیلر در کشور در غرفه 25 سالن 8-9 میایم تا به شما تولید کنندگاه عزیز راهکار های نوینی در جهت بهبود بسته بندی و افزایش ماندگاری محصولات خوش طعم‌تون ارائه کنیم و برای بهتر شدن یاری کنیم تون :)


از ساعت 8 صبح روز 28 شهریور تا پایان 31 ام در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران منتظر نگاه گرم‌تون هستیم.

خوشحال میشیم زودتر ببینیم‌تون.

 

 

 

 


پکن پک
پکن پک

استیل غرب آسیا با پشتوانه بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت ماشین آلات بسته بندی، به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر فعال می باشد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

×
02833889000
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

پاسخ گویی سریع

02833889000
موفق
عملیات با موفقیت انجام شد
خطا
شما قبلا ثبت نام کرده اید